Beroepen en zo

Wat voor beroep had ik moeten hebben en wie ben ik soms.
Ja dat levert verrassende dingen op:

Het beroep dat het beste bij je past is,

Ingenieur!

Jij kunt heel precies analyseren, calculeren en je bent een echt genie. Om van niets iets groots te maken en om onoplosbare problemen op te lossen, dat geeft jou een echte adrenaline kick! Jouw unieke talent is het snelle leren en opnemen van alles in je omgeving. Je bereikt al je doelen, dankzij je verbeelding en je doorzettingsvermogen. Daar mag je echt trots op zijn!

Nou mijn eerste poging in deze richting om zelf een anti kauwen vogelsnoep paradijs te creëren liep uit op een fiasco. Geen vogel kwam er in. Geen kauwen ook en dat was dan wel de opzet. 😉

Gebaseerd op je herinneringen was je

een piraat!

Het lijkt erop dat je in je vorige leven een hoop avonturen hebt beleefd. Je hebt dan ook niet alleen veel ervaringen verzameld, maar minstens zoveel gevaren overleeft. Ook vandaag de dag ben je een echte held en kijk je het gevaar altijd in de ogen!

Nou ja gezien mijn slechte evenwichtsgevoel en waterangst lijkt dit me nou niet echt een goeie optie. Of misschien is die waterangst ontstaan toen ik gekielhaald werd als piraat. Weer iets in mijn leven verklaard. Wat is FB toch wonderbaarlijk hé.  Heb geen psychiater of therapeut meer nodig.

Jouw perfect baan is

Bodyguard!

Je hebt een goede kijk op mensen, bent betrouwbaar en loyaal. Als een bodyguard kun je geweldig van pas komen bij het bewaken van veiligheid! Je analyseert elke situatie snel en diepgaand, en je kunt in een oogwenk herkennen of je het met een vriend of vijand te doen hebt. Je weet dat een bodyguard niet alleen kracht, maar ook inzicht nodig heeft en oog voor cruciale details. In schijnbaar hopeloze situaties heb je altijd een oplossing bij de hand. En je klanten weten dat ze altijd op je kunnen rekenen. Je moet echt een bodyguard worden!

Pfff nee he, moet er niet aan denken, uren staan, wachten, kijken in zo’n apenpakje. oortje in, zou veel te snel afgeleid zijn en als er dan echt wat zou gebeuren het missen.

Jij bent

Bill Clinton!

Met jouw zelfverzekerde optreden, je lakse spreuken en je betoverende glimlach win je de harten van velen. Je zult in staat zijn vele dingen te bereiken en ook enige dingen te verbergen. Echter zal jouw affiniteit met het andere geslacht je geen goede imago bezorgen.

Haha ja  dat laatste klopt wel denk ik. Kan meestal met mannen beter opschieten dan met vrouwen hoewel de laatste tijd het tij wel een beetje lijkt te keren.  Ben de houdbaarheidsdatum al lang voorbij natuurlijk.  Al zegt de volgende test wel iets anders.

Je bent innerlijk

18 jaar oud!

Met 18 haal je normaal gesproken je rijbewijs en daardom is dat ook de leeftijd van je innerlijke Ik. Want precies nu ligt de wereld aan je voeten! Met jouw instelling kun je alles halen! Je hebt oneindig veel energie en als je eens goed naar je hart luisterd heb je ook duizend plannen. Die je allemaal zult omzetten!

Heb in veel teksten de fouten er uit gehaald zoals er in deze ook weer een paar staan. Dat zegt m.i. dan ook wel weer iets over de bedenkers van deze testen. 18 jaar ja soms voel ik me innerlijk zo alleen dan moet ik niet opstaan dan is het opeens over en voel ik met soms net andersom 81. Denk wel dat je in je geest altijd jong blijft, althans dat hoop ik wel.

Dit bericht werd geplaatst in Algemeen, Testen en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

6 reacties op Beroepen en zo

  1. Novelle zegt:

    Nou de mens blijt in veel dingen in zijn of haar hart 18 jaar .Ik heb het wel eens bij mijn moeder bespeurd indertijd dat ze nog leefde

  2. Hilarisch dit zeg… leuk zo die verzameling 😉

  3. rietepietz zegt:

    Tjongejonge, zouden er nou echt mensen zijn die deze onzin voor zoete koek nemen;-)Nou ja, je houdt er leuke logjes aan over, dat dan weer wel!

Geef een reactie

