De toekomst …..

Oh! Je overleeft

maximaal een week!

Jij hebt altijd internet op je mobiel en laptop nodig! Het maakt niet uit voor wat, of je nu wat wilt afspreken met vrienden of het voor werk wilt gebruiken – jij maakt volledig gebruik van de voordelen van het internet en bent altijd up-to-date!

Nou een week zonder mobiel, dacht altijd dat ik dat best zou kunnen hoor maar toen vorige week mijn telefoon kapot ging raakte ik toch een beetje in paniek. Maar als het moet dan zou het kunnen. Moeilijker zou worden een week zonder cappuccino bij de Hema.

Toekomst

Ja wat dat nou met mijn toekomst te maken hebt is dan wel de vraag. Misschien kan ik bij deze drie succesvolle mensen manager worden. Maar goed die road trip met Trees ben ik nog een keer tegen gekomen en dat leek me nog wel wat haha en met zo’n baan met bijpassend salaris zijn de mogelijkheden er dan ook. Hier komt ie.

Toekomst1

Nou kom op Trees koffers pakken dan maar, de fietsen gooien we in de schuur en wegwezen naar het mooie weer toe…. neem wel een zwemvest mee hé .

Toekomst 1

Nou heel eerlijk gezegd ben ik niet zo van de filmsterren dus ik moest wel even opzoeken wie dat was. Maar goed had het rotter kunnen treffen toch, hij ziet er goed uit en het sluit mooi aan mij mijn volgende item dat dan natuurlijk ook weer zal gaan kloppen, dan verkeer ik natuurlijk al in die kringen.

Toekomstn 3

Ja eindelijk een filmster haha, als je weet dat ik ooit een keer 2 zinnen moest zeggen in een toneelstukje en toen het zover was ik die niet meer wist. Ik vind dat vreselijk. Zet me voor een volle zaal met mensen en ik praat wel een poosje vol maar laat me geen dingen uit mijn hoofd leren en die voordragen.  Dus ik ben bang dat deze toekomstdroom gelukkig niet uit zal komen.

db6d04a17ba1ca601c408fb4680cfc07

Nou zo’n wereldreis, dan moet ik wel op gaan schieten want het jaar begint al weer aardig op te schieten. Maar goed ben  nu al in Zeeland en volgens weekend ga ik weer ergens anders heen, dat is nog een verrassing, dus al vast een beginnetje??   Gelukkige familie laat ik daar dan maar voor gaan en die promotie, ach geloof niet dat zoiets er nog in zal zitten al weet je het natuurlijk nooit.

f6ca063ece86107360a4a4b01dc608e2

Ja wat zal ik daar eens op zeggen, heb wel vijf zwangerschappen gehad. Gezondheid mag niet klagen momenteel al speelt mijn knie nog steeds aardig op. Gelukkig geen last met fietsen maar lang lopen nog even niet.  Ben wel OP de 28e getrouwd. Nooit in een mini gereden. En 102 worden, weet niet of ik dat nou zo leuk zou vinden, hangt er vanaf hoe denk ik dan maar. Gelukkig kent niemand zijn eigen toekomst.

Dit bericht werd geplaatst in Algemeen, Testen en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

10 reacties op De toekomst …..

  1. Haha kostelijk logje dit! Mijn nieuwe fiets in de schuur gooien, ben je nou helemaal? We hebben vast een grote tuin bij die villa en zo’n groot schip tot onze beschikking dat ik daar ook wel rondjes kan fietsen ;-). En die Roadtrip komt ook wel goed, maar dat doen we niet op de fiets hoor! Een camper lijkt me ook wel wat hahaha… Leuke weetjes hè..

  2. Hahahaha…leuk dit hoor, je kunt nu dus de meest gevaarlijke dingen gaan doen, je wordt toch 102 jaar.

  3. rietepietz zegt:

    Nou ja, je moet wel iéts van de genen van je moeder hebben én iedere generatie wordt weer ouder dus die 102 jaar is niet helemaal onmogelijk, promoveren lijkt me toch nog lastig worden in de komende drie maanden;-) En eh…. als je met Trees in Monaco zit ga je dáár toch wél een blogmeeting organiseren hé!

  4. rietepietz zegt:

    Jammer dat ik niet van reizen houd;-) Maar als het in de buurt kom ik graag hoor!

Geef een reactie

