Muziek…..


c0a7577d1e50781f55159a84d8d27fb2

Ja muziek is voor mij onmisbaar. Alleen zijn teksten juist heel belangrijk voor me, belangrijker nog dan de melodie. Heb echt een heel afwisselende smaak maar hou heel veel van Engelstalige ballads. Al zijn er in het Nederlands ook veel prachtige nummers. Het heeft ook wel met mijn stemming te maken wat ik draai en wil horen. En dan lekker meezingen. Geweldig.

498f3fa32932ea8e6551110da44172b3

Nou dat lijkt me wel een gezellig band worden hoor, deze damesband. Weet niet hoe Trees met de stokjes op de drums is maar ik ga er maar vanuit dat ze de expert is….

Jouw liedje is

„Like a rolling stone“

Je bent een zeer terughoudend iemand. Je houdt niet echt van grote menigtes en omringt je daarom met je uitgekozen vriendengroep. Deze mensen lukte het om je vertrouwen te winnen. Ze houden van je vanwege je wonderbaarlijke persoonlijkheid. Je levensstijl wekt vaak een geheimzinnige en opwindende indruk op anderen. Niemand kan echt helemaal begrijpen wat er in je om gaat. Veel mensen vinden dat opwindend. Je talent, om je eigen weg te gaan en uniek te blijven wordt door veel mensen bewonderd. Je laat je niet door andere meningen beïnvloeden, maar luistert altijd naar je hart. En dat hart is zo groot, dat je goede vrienden er altijd een goede plek zullen vinden.

Ja soms zie ik dingen waar ik wel punten in herken. En dit nummer is zeker niet mijn favoriete muziek maar zal hem ook niet uitzetten.

Je zielsverwante is

Janis Joplin!

Met deze Rock ‘n’ Roll legende zou je waarschijnlijk onmiddellijk een goede band mee knopen! Net als zij ben jij ook iemand die zich graag inzet voor zijn doelen en zich daarbij niet de mond laat snoeren. Je houdt wel van een uitdaging en het zou nooit in je opkomen om zomaar op te geven!

Geweldige muziek die ik eigenlijk de laatste tijd veel te weinig hoor. Haar turbulente leven heeft me altijd wel geboeid al hoop ik niet op die manier te eindigen.

Het lied van je leven is

„I will survive“ van Gloria Gaynor!

Jij laat je niet gauw demotiveren en je schraapt jezelf snel bijeen na een teleurstelling. Niets kan jou ontmoedigen, zolang jij iets maar ook echt wilt. Met jouw betrokkenheid zul je bergen verzetten!

Dit zou inderdaad wel mijn lijflied kunnen zijn. I will survive want het leven is toch wel vaak een struggle for life maar probeer toch altijd wel het mooie er weer van te zien. Lukt met niet altijd maar blijf mijn best doen. Ik hou deze er maar in.

Dit nummer spiegelt jullie relatie weer:

Bon Jovi – Bed Of Roses

Een vrouw  kan een man niet nog meer liefhebben dan zoals jij het doet! Jij bent zeer lief voor hem en doet werkelijk waar alles voor hem! Dat kan niet anders dan liefde zijn! 

Nou in zo’n situatie hoop ik nooit meer te komen zitten want ik geloof niet meer dat het liefde is als iemand echt alles voor een ander doet. Het moet toch wel een beetje wederzijds zijn. Maar dit is wel een fantastisch nummer. Heb het helemaal uit mijn hoofd geleerd en vind het heerlijk om het luidkeels mee te galmen.

Dit bericht werd geplaatst in Algemeen, Testen en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

9 reacties op Muziek…..

  1. staartje zegt:

    Ballad toch? 😎🙊😋

  2. Marja zegt:

    Waarschuw me even als jullie gaan optreden. 😉

  3. Ja muziek is voor mij ook belangrijk, en met die stokken kan ik vast wel overweg hoor… Wanneer beginnen we? 😉

  4. rietepietz zegt:

    En gaan jullie dan al deze nummers spelen;-) ?
    Stuk voor stuk nummers die goed te pruimen zijn, Gloria Gaynor trekt me het minst, Janis Joplin het meest

Geef een reactie

