Engel of duivel

Ja bij de volgende uitslagen kreeg ik wel het gevoel dat ik een aureool boven mijn hoofd te krijgen sjonge kan met niet voorstellen dan er een mens bestaat die zo is. …….0c990c48c06220d7dfe7c9c6817e54b35f5b7ef480cacb32db173ca0444fa59a

Je bent

de zorgzame.

Je hebt gewoon een groot hart! Betrouwbaar en liefdevol zorg je voor jezelf en voor je vrienden en laat ze nooit in de steek. Je heet iedereen altijd met open armen welkom en als je vriendin met een gebroken hart voor de deur staat, heb je meteen een bak ijs en zakdoekjes paraat. Je bent gewoon een super vriendin en iedereen kan zich gelukkig prijzen dat jij in hun leven bent!

Te opofferend!

Jij maakt je te veel zorgen om andere mensen! Jij bent waarschijnlijk een kleine Moeder Teresa, echter kan niet iedereen het appreciëren. Jij bezit een enorme kracht en bent bereidt grote opofferingen te maken voor je dierbaren. En precies daarom houden de mensen van je!

zeer liefdevol!

Jij bent werkelijk een zeer liefdevolle moeder! Wanneer je kinderen een keer depressief zijn, dan sta jij gelijk vooor ze klaar en helpt hen gelijk. Jij bent niet alleen moeder, maar ook hun beste vriendin! Je kinderen voelen zich daarom zeer gelukkig met jou als moeder!

En dit hoop ik dan wel te zijn.  Mijn kind kan altijd een beroep op mij doen en vanaf zijn geboorte hebben we een klik (wie niet)

 
Gelukkig werd het ook wat genuanceerder haha

8ed541307a2f5184dc68b95a51b20996

Je zult voor altijd een

Rebel blijven!

Opstaan en vechten is jouw motto! Je vertegenwoordigt luidhals je mening en komt er ook voor op. Wat anderen over je denken maakt jou helemaal niks uit. Je bedoelingen zijn goed en eerlijk, echter soms niet de middelen waar je mee vecht.

Mooi he om luidhals mijn mening te verkondigen, dit zal wel door een vertaalmachine vertaald zijn ga ik maar van uit haha. Ja keel en hals lijken ook wel op elkaar.
Maar goed het wordt al wat minder lief gelukkig allemaal.

wie ben ik 1 (2)

Als nachtmens kan ik me hier wel in vinden en zoals ik al eerder zij heb altijd meer iets gehad met heksen en een feeks is toch ook een soort heks. Dus ik vind dit wel een geuzennaam eigenlijk.

Dit bericht werd geplaatst in Testen. Bookmark de permalink .

5 reacties op Engel of duivel

  1. Haha, wat heb je ze weer leuk bij elkaar gezocht.. prima inkijkje in Anneke (met een grote 😉 )

  2. rietepietz zegt:

    Volgens mij zit er in het eerste gedeelte wel een hoop waarheid en ja, duidelijk met vertaalmachines gewerkt , dat had je er eigenlijk allemáál in moeten laten staan, werkt altijd heel komisch!

Geef een reactie

