Home sweet home

Eekhoorn1Zo weer terug van mijn uitjes, weekje Zeeland met zusje en daarna een weekend uit met mijn werk.
Twee totaal verschillende dingen maar ik heb het bij beide supergoed naar mijn zin gehad.
Zal jullie niet vervelen met uitgebreide beschrijvingen wat ik al die dagen gedaan hebt maar er zullen nog wel een paar dingen in mijn blogs langskomen al was het alleen al met wat foto’s.
Vandaag ben ik weer thuisgekomen, helemaal versleten na dit weekend met twee nachten slecht slapen. Een snurkende kamergenoot en heel laat naar bed twee dagen lang zorgde wel voor wat te weinig nachtrust.
Maar ik heb enorm gelachen, heerlijk gegeten,ook nog tijd gehad om wat in de bossen rond te lopen. Gelukkig overdag nog momenten mijn rust genomen en  gefietst met een collega die ook het stadium voorbij is van in een zwembad ronddollen of allerlei andere activiteiten waar de jeugd naar toe ging.  Ara2En we troffen het, het was prachtig weer en konden fijn buiten zitten het hele weekend. Een paar druppels regen tussendoor kon de pret niet bederven.
Wij zijn naar Valkenswaard gaan fietsen, was niet zo ver, heb alleen een hekel aan een fiets met terugtraprem maar goed dat wende ook wel weer.
Het leek of we uitgezonden waren als verkenners want we “moesten” gaan kijken waar we zouden gaan eten en of er nog verder wat te doen was.
En toevallig was daar een Foodrock, er speelden bands op straat en alle café’s waren open waar verschillende genres muziek voor jong en oud waren.
Dus was dat betreft was Valkenswaard een goede keuze, we wisten ook meteen hoe we moesten fietsen, zelfs ’s avonds wisten we het nog wat al weer een hele prestatie genoemd mag worden voor twee meiden die alles behalve postduiven zijn.
Vanmiddag eerst maar heerlijk een paar uren rustig in mijn eigen huisje liggen slapen op de bank, uitgebreid gedoucht, gescrubd en in de olie gesmeerd. Daar knapte ik weer helemaal van op.
Wel Paddenstoeleven wennen om weer zelf eten te maken maar nog even afbouwen met een eigen gemaakte soepje uit de vriezer en een stokbroodje met kruidenboter en een bakje met verse tomaten uit de tuin.
Morgen maar weer boodschappen doen want heb niet veel meer in huis.
Terugkijkend op 10 geweldige dagen kan ik er wel weer een tijdje tegenaan. Dus weer back to reality, weer werken maar ook prima. Heb er wel weer zin in.

Dit bericht werd geplaatst in Algemeen en getagged met , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

11 reacties op Home sweet home

  1. Dan heb je het zeker naar je zin gehad als je zo’n tevreden gevoel hebt.
    Ja het slapen bij anderen is toch anders en zeker met iemand op de kamer.
    Met frisse moed ertegenaan! Ik heb trouwens genoten van je FB logjes ;-).

  2. Fijn dat je genoten hebt Anneke, die snurkende kamergenoot was natuurlijk wel even wat minder geslaagd. Je batterijen zijn weer helemaal opgeladen, dus je kunt er weer even tegen.

  3. Kakel zegt:

    Vakantie: een weldaad voor lichaam en geest! Fijn dat je genoten hebt en gezellig dat je weer terug bent. Lieve groet

  4. Dag leest als een hele fijne vakantie! Fijn om te lezen!

  5. hollandswelvaren zegt:

    Vakantie is een omweg naar huis.Welkom terug enne ‘k ben er ook weer.
    xxx

Geef een reactie

