Vroege vogels…..

Een poging gedaan om de maansverduistering te fotograferen. Wist niet dat er om die tijd al zoveel mensen op waren…….. als avondmens maak ik dat zelden mee……..Mooi om te zien die maansverduistering maar volgende keer wat beter voorbereiden…..

 


Maan 7Maan 11Maan 15Maan 17Maand 16Maan 20

Dit bericht werd geplaatst in Algemeen. Bookmark de permalink .

22 reacties op Vroege vogels…..

  1. Marianne zegt:

    Erg mooi.

  2. Dat heb je toch erg knap gedaan hoor, prachtige foto’s Anneke.

    • gewoonanneke zegt:

      Dank je wel, heb er wel van geleerd. Wilde eerst zonder statief werken maar dat ging echt niet en die maan staat ook niet stil ;). Volgende keer zou ik een wat hogere opstelling maken of ergens hoger gaan staan. Nu kreeg ik last van bomen die er voor kwamen. Maar goed voor een eerste keer ben ik best tevreden en het was eigenlijk in het echt veel mooier die kleuren en dat licht, was prachtig….

  3. Novelle zegt:

    het is je gelukt Anneke wij hebben niks kunnen waarnemen het was te zwaar bewolkt pffft

  4. Ferrara zegt:

    Mooie foto’s. Het was prachtig om te zien.

  5. rietepietz zegt:

    Nou ik had al blij geweest als ik het zó op had gekregen. Maar ik heb het niet eens geprobeerd want ik zag helemaal niets toen ik even een blik naar buiten wierp.

    • gewoonanneke zegt:

      Haha ja het was ook heel verschillend, op plaatsen was het heel bewolkt maar hier was het heel helder en kon is aardig wat foto’s maken, waarvan de meeste mislukt waren maar toch een paar leuke er bij.

  6. ria zegt:

    Zoals de eerste drie heb ik ze ook gezien, daarna weer in bed gedoken.

    Groetjes, Ria

  7. Kakel zegt:

    Het meest frappante vond ik dat toen ik naar bed ging (23.00 uur) de maan in het oosten stond en
    bij het opstaan (5.30 uur) in het westen 🙂

  8. tagrijn zegt:

    En ik maak weer eens een rondje in blogland. Anneke is dus ook nog steeds lekker daarmee bezig. Ik was om half vijf op, maar zag slechts een of andere sluier en een wat lichtere plek. Dat zou dus de maan moeten zijn… Gelukkig zijn er foto’s van. Herkansing in 2033…Terug naar bed en er niet wakker van gelegen.

  9. Prachtig! Ik zat er helemaal klaar voor en toen trok hier de hemel dicht… niks meer te zien, jammer!

Geef een reactie

