Slecht voor mijn knieën, goed voor mijn geest…….

Stekel3Vandaag maar een keer een fotoblog……. heerlijk vanmiddag in het Loetbos wezen wandelen of eigenlijk meer foto’s lopen maken. Lekker rustig daar. Niet op de paden gebleven maar echt het bos in gegaan. Zonder valpartijen me door de vele bramen, (zijn net touwen) takken en omgevallen bomen heen gewerkt maar veel paddenstoelen gezien. Wel wat schrammen en brandneteljeukplekjes overgehouden. Heeft ook altijd wel wat mysterieus in zo’n donker bos…..met hier en daar wat zonlicht

Paddenstoelen8Paddenstoelen17

Paddenstoelen5StekelStekel1Stekel2VliegenzwamDoorkijkje zon schaduwPaddenstoelen3SpringbalsemienPaddenstoelen18

Dit bericht werd geplaatst in Algemeen, Polderverhalen en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

16 reacties op Slecht voor mijn knieën, goed voor mijn geest…….

  1. Het is momenteel genieten in de natuur Anneke, tja….je moet er even voor door de knietjes, wanneer je dit soort mooie foto’s wilt maken.

  2. rietepietz zegt:

    De foto’s spreken voor zich, práchtige boswandeling!

  3. Kakel zegt:

    De herfst blijft een heel rijk seizoen! Mooie foto’s.
    Lieve groet

  4. Die bramentakken zijn inderdaad verraderlijk, voor je het weet blijf je haken en lig je… wat mooi om te zien dat je zo genoten hebt in het bos! Je foto’s stralen ‘genieten’ uit!

  5. minoesjka2 zegt:

    Prachtige foto’s weer Anneke 🙂 En ja, het weer van de afgelopen week is natuurlijk een groot cadeau 🙂

  6. tagrijn zegt:

    De herfst is een fotogeniek seizoen. Al die kleuren… Volgens mij hield jij als kind van boeken die zich afspeelden in een dikkebomenbos.

    • gewoonanneke zegt:

      Haha nou ik was niet echt van de spookjesboeken maar spannende boeken hebben me altijd wel geboeid en nog heel veel andere ook trouwens…..volgens mijn moeder zat ik altijd in een hoekie met een boekie zoals ze het altijd zegt.

  7. Corja zegt:

    Mooi! Jammer dat de heerlijke bosgeur niet bijgeleverd kan worden…. 😉

  8. Liesbeth zegt:

    Mooie serie! Morgen ga ik weer:)

Geef een reactie

