Nog twee lege dagen……..

Nou die twee lege dagen dat geldt dus niet voor mij, zit deze week aardig dichtgespijkerd weer met afspraken en dingen die ik wil/ga doen.

 
DagenMaar ik hoor regelmatig over “De dag van” en vul het dan maar in je kan het zo gek niet
bedenken of er is wel een dag van……
Daarom ging ik maar een googelen en wat bleek in oktober zijn er nog twee vrije dagen die nog niet de dag van zijn en daar moet wel wat aan gedaan worden.
Sommige dagen in oktober zijn er wel vier of vijf dingen de dag van maar de 28e en de 30e zijn nog vrij. Dus suggesties graag……
Heb niet alle maanden bekeken maar een dag van de bloggers lijkt met wel leuk, maar het zou zo maar kunnen dat die al bestaat dus die zet ik op de 28e dan maar. Weet niet waar ik hem aan kan melden trouwens.
Als ik zo op de kalender kijk dan zie ik daar staan De week van de Babydrager, jbabydragera je hebt niet alleen dagen maar ook weken van. Ik wet niet wat ik me daar nou bij voor moet stellen. Het lijkt me dat baby’s altijd gedragen worden (of gereden of zo) want volgens mij kunnen ze nog niet zelf wandelen. Of zijn er een nieuw soort babydragers dat daar een hele week naar genoemd is. Geen idee.  Even googelen levert op dat ze daarmee draagdoeken of draagsystemen bedoelen.
Vandaag is het onder andere de dag van de normalisatie ???  Tja weer zo’n vaag begrip eigenlijk, want wat voor de een normaal is, is voor de ander helemaal niet normaal. Wat moeten we daar nu weer mee.
Weer even gegoogeld en daarmee bedoelen ze mensen die zich wereldwijd bezig houden met producten en diensten te normaliseren zodat ze in alle landen hetzelfde zijn. Als voorbeeld containers om te vervoeren.
Maar om daar nou een speciale dag voor in te stellen??
En morgen is het de dag van het handenwassen. Volgens mij zijn de mensen die dit soort dingen verzinnen helemaal knots geworden. Hoef je alleen op die dag van het jaar je handenwassenhanden te wassen en mag je de rest van het jaar zo het toilet verlaten zonder de nodige hygiëne in acht te nemen??
Ik heb de 30e nog over en hoop dat iemand die in kan vullen want het kan toch niet zo zijn dat er de 30e oktober geen dag van is.  Of zullen we ze meteen allemaal maar afschaffen die onzin dagen.

Dit bericht werd geplaatst in Algemeen en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

13 reacties op Nog twee lege dagen……..

  1. Marja zegt:

    Afschaffen wat mij betreft.

  2. Tegenwoordig is er voor bijna alles “een dag” ik vind het maar flauwekul hoor. Als je aandacht aan iets wilt besteden, kan dat het hele jaar.

  3. ria zegt:

    Och die gasten hebben niets anders te doen dan hun dagen vullen met lullen.
    Lieve groetjes, Ria

  4. rietepietz zegt:

    De dag van de flauwe kul dan maar op de 30ste….. maar ja dat zijn al die andere dagen oók al;-)
    Ze zijn knettergek met als die speciale dagen!

  5. minoesjka2 zegt:

    O, maar wist je dat dan niet? De 28ste is de dag van Minoesjka 🙂 Dat is immers mijn geboortedag hahahaha.

  6. Kakel zegt:

    Kliefje schreef in mei een dergelijk blog. Ik herinner het me omdat er een dag tussen zat van “De dag van het naakt tuinieren.” Ja, ja, je leest het goed. Pfffft: te zot voor woorden!

  7. Plato zegt:

    Ik schreef ergens ook mijn ergernis over de dag van… maar ’t is nog erger dan ik dacht.
    Ik ga er niet aan meedoen. Alleen dierendag mag blijven. Maar dan als symbool want je moet natuurlijk elke dag goed voor je huisdier zijn.

Geef een reactie

