Ik ga de lucht in……….. !!!!!

Herfst Loebos 1Een paar weken geleden schreef ik over de fotowedstrijd waaraan ik meegedaan had en waarmee ik een rondvlucht in een helikopter kon winnen en vandaag zag ik op de site staan dat ik dus inderdaad gewonnen heb……
Oeps ik kreeg ook meteen de zenuwen een beetje want hoe vaak ik het al gezegd heb dat ik zo graag een keer in een helikopter zou willen vliegen vind ik het toch ook wel heel spannend moet ik zeggen.  Heb verder nog niet gehoord waar wanneer en hoe maar ga er zo maar vanuit dat ik dat wel te horen ga krijgen binnenkort.
Iedereen die op mij gestemd heeft wil ik natuurlijk bedanken. Binnen 1 dag had ik 52 stemmen dat is toch hartstikke leuk natuurlijk……..

En ik hoop dat ik niet te zenuwachtig ben om ook nog wat foto’s te maken of misschien ga ik maar gewoon eens genieten van het uitzicht zonder camera voor mijn gezicht……
Herfst Loetbos 37Zo super leuk vind ik het…..

En hier nog een paar foto’s van de Krimpenerwaard vandaag. Wat een schitterend weer hadden we weer. Dit ga ik dus lekker van bovenaf bekijken en als ik niet al te zenuwachtig ben ook fotograferen natuurlijk……………

 

Dit bericht werd geplaatst in Algemeen, Foto uitdagingen en getagged met , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

33 reacties op Ik ga de lucht in……….. !!!!!

  1. varendvolk zegt:

    Super en wanneer ga je de lucht in????zet de camera op automatisch of gewoon 2 rondjes!!

  2. staartje zegt:

    Wat leuk! Fielsteert

  3. Corja zegt:

    Wat ontzettend leuk, Anneke! Van harte gefeliciteerd!

    • gewoonanneke zegt:

      Dank je wel Corja. Ben heel benieuwd hoe het gaat.

      • Corja zegt:

        Ja, het is wel heel spannend. mijn kleinzoon van 10 won een helikoptervlucht omdat hij de vragen van de speurtocht door het RMO goed had beantwoord. Hij vond het geweldig!

        • gewoonanneke zegt:

          Oke ja ik zal het wel ervaren hoor. Heb er veel zin in. Ook een leuke prijs en een belevenis voor zo’n jongen zeg. Mijn zoon heeft twee jaar geleden gevlogen in een helikopter boven de Grand Canyon toen hij daar op vakantie was. Hij vond het ook super mooi om te doen en vroeg al als er iemand mee mag haha ……

  4. Marianne zegt:

    Van harte gefeliciteerd. Geweldig dat je gewonnen hebt.

  5. Wat geweldig leuk voor je Anneke, GEFELICITEERD!

  6. Marja zegt:

    Zo ontzettend gaaf! Ik wil mee!

  7. Kakel zegt:

    Gefeliciteerd! In een heli zitten is helemaal niet eng maar juist hartstikke leuk 🙂
    Ik ben blij voor je.
    Lieve groet

  8. ria zegt:

    Gefeliciteerd Anneke Wanneer gaat het gebeuren?

    Groetjes, Ria

  9. Wat ontzettend leuk voor je Anneke, gefeliciteerd! Ben heel benieuwd naar hoe je het ervaart!

  10. rietepietz zegt:

    Wat onwijs leuk voor je, gefeliciteerd en het is je van harte gegund. En ja, we verwachten natuurlijk tenminste wel een foto van je als je in vol ornaat in je stoel zit, duw gewoon de piloot even je camera in z’n handen;-)

    • gewoonanneke zegt:

      Haha dank je wel. Ja zoonlief heeft al toegezegd om me weg te brengen, hoopt dat er nog iemand mee mag en dan wil mijn schoondochter graag, zoonlief heeft al eens gevlogen in een helikopter boven de grand canyon dus dan mag hij foto;s van ons maken ;).

  11. Mag je niet iemand meenemen? 😉
    Nee gekheid, ga lekker genieten hoor en NEE, je bent niet te bang om foto’s te maken!!!
    Zo dat is gezegd!

  12. Myriam zegt:

    Heel veel plezier in de lucht!!!

  13. minoesjka2 zegt:

    Als nog gefeliciteerd hoor, en weet je al, wanneer je de lucht in gaat?

Geef een reactie

