Rijmen en dichten

Rijmen en dichten

Afbeelding | Dit bericht werd geplaatst in Algemeen. Bookmark de permalink .

6 reacties op Rijmen en dichten

  1. Ook al vier je dan geen Sinterklaas meer, het rijmen ben je nog niet verleerd Anneke.

  2. rietepietz zegt:

    O heerlijk, deze rijmelarij
    je hebt een streepje voor bij mij
    surprises maken is mijn taak
    zodat ik óók in de stemming raak
    moet aan het dichten nog beginnen
    maar dit schiet dan toch nog te binnen.

  3. ria zegt:

    elk jaar ben ik gezwicht
    voor het maken van surpises
    een rijmpje of gedicht
    dit jaar kijk ik toe
    dat is alles wat ik dit jaar doe

    Een mooi gedicht op een mooie achtergrond Anneke.

    Groetjes en fijn weekend, Ria

Geef een reactie

