Anneke’s verwendag….

Een tijdje geleden was er een actie waarmee je iemand kon nomineren die wel een mini massage1beauty behandeling verdiend had en tot mijn grote verbazing maar ook wel vreugde natuurlijk had iemand mij genomineerd en dat was ook gehonoreerd.
Vandaag had ik een afspraak gemaakt er voor, de behandeling bestond uit een gezichtsbehandeling, een hotstone massage en een manicure.
De laatste maanden had ik best veel last van mijn nekspieren, in de winter zit ik toch wat vaker achter de computer en niet altijd in de goede houding dus van de week had ik de fysiotherapeut gebeld voor een afspraak en hij had alleen ook vandaag tijd nog deze week dus toch ook maar een afspraak gemaakt.
Met al die afspraken besloot ik dat het vandaag maar Anneke verwendag moest worden.
Dus wel op tijd opgekomen maar meteen onder de zonnebank gegaan met daarna uitgebreid scrubben, douchen en op mijn gemakkie ontbeten. Daarna om een uur of 11 naar de fysiotherapeut. Hij vond het inderdaad wel hard nodig dat er wat aan gedaan werd want mijn spieren zaten aardig vast bij mijn nek en schouders. Ik werd flink gekneed en gemasseerd en oefeningen om thuis te doen.
Een klein minpuntje was dat er gisteren wel een vulling uit mijn tand was gevallen maar ik kon daar vanmiddag nog terecht alleen tja toen had ik natuurlijk dat mini beauty arrangement en ik wist niet precies hoelang dat zou duren. Toch maar een afspraak gemaakt want ik had ook geen zin om het weekend over zonder vulling in mijn tand te lopen.
Om 1 uur kreeg ik een uitgebreide gezichtsbehandeling echt dat zou ik gewoon vaker moeten doen, hoe heerlijk is dat niet.  Ik had van te voren overlegd want had ook geen zin om met een klokje bij me te liggen kijken of ik niet te laat kwam bij de tandarts. Dat leek me niet echt ontspannend.
Dus in plaats van het manicure dat toch nog wel wat tijd in beslag zou nemen koos ik er voor een lichaamsmassage gevolgd door de hotstone massage.  En het was echt geweldig, zo ontspannend dat ik me herboren voelde na afloop.
Toen was het nog wel even haasten naar de tandarts, thuis nog even mijn tanden poetsen en daarna was ik er precies op tijd dus.  Wel even wat anders zo’n drilboor in mijn mond zonder de ontspannende muziek zoals in het beautycentrum maar goed wel blij dat hij heel snel mij voorzag van een nieuwe vulling.
Zo mam, heb je vandaag je APK gekregen appte mijn zoon toen hij me steeds geen antwoord kreeg.
Vandaag belde ook nog de man van de helikoptervlucht want aanstaande zaterdag is mijn schoondochter jarig en ik had gevraagd of zij (tegen betaling) mee mocht gaan vliegen.
De vlucht is namelijk maar voor een persoon en in eerste instantie zou er iemand van de organisatie van de fotowedstrijd meegaan op deze vlucht.hotstone
Maar tot mijn vreugde vertelde hij dat zij tegen betaling wel mee mocht gaan met de vlucht, dat is een leuker cadeau dan een bon van de Bijenkorf en ik vind het gezellig zo samen. Zij heeft echt zoveel vreugde toegevoegd aan mijn leven, het is echt een geweldige meid en die mag ik dan ook wel een keer verrassen met een mooi verjaardagscadeau.
Zo werd het eigenlijk best een heerlijke dag zo, vandaag ook geen eigen stukken voor de krant te schrijven dus alleen wat mails te verwerken en dan op tijd naar bed want ik denk dat ik na zo’n dag best goed zal slapen.

Dit bericht werd geplaatst in Algemeen, Familie en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

15 reacties op Anneke’s verwendag….

  1. ria zegt:

    Slaap lekker Anneke

    Groetjes, Ria

  2. Die vulling was even een minpuntje, maar de rest van de dag was het natuurlijk wel met volle teugen genieten Anneke, daar knap je van op hè?

  3. Lot zegt:

    Leuk zo’n helicotervluchtje. Deed ik paar jaar geleden samen met mijn vader, was gezamenlijk cadeautje aan hem en ik betaalde zelf, vond het wel duur maar een fijne ervaring, veel beter dan gewoon vliegtuig.

    • gewoonanneke zegt:

      Ja ik vind het ook wel een beetje spannend maar ook leuk dat mijn schoondochter mee gaat, ga pas in het voorjaar als het weer wat mooier buiten wordt. Heb er wel zin in. Leuk te horen van iemand die het zelf al meegemaakt heeft.

  4. minoesjka2 zegt:

    Klinkt inderdaad als een lekkere verwendag voor je lijf en geest.

  5. rietepietz zegt:

    Op de tandarts na zou ik er bijna jaloers van worden, héérlijk zo’n verwendag! Wat leuk om je zo over je schoondochter te horen, dat is wel eens anders tussen schoonmoeders en schoondochters. Maar het is waar het kán een verrijking zijn, zo heb ik mijn schoonmoeder toch ook wel ervaren al hadden we in de aanloop wel eens wat aanpassingsrammeltjes.

Geef een reactie

