In neem je mee………

12366195_10153287936718008_3659020360586065108_nIk vind dit zo’n mooi nummer en passend bij deze dag, 21 december, de dag dat mijn dochtertje Angela overleed al weer 34 jaar geleden waar blijft de tijd.
Toen was het ook een maandag er lag een meter sneeuw, het werd een witte kerst.
Het werd ook de langste kortste dag van ons hele leven……

In liefdevolle herinnering en blij haar gekend te hebben of zoals ik eerste kerstdag na haar overlijden schreef:

Als ik alleen maar aan jou kan denken met een lach op mijn gezicht
Dan was je leven als een gedicht.

En zo is het ook………….

 

Dit bericht werd geplaatst in Familie en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

8 reacties op In neem je mee………

  1. Marja zegt:

    Ik reageerde al eerder op fb. Wat mooi dat er nu ook fotoreportages worden gemaakt van overleden kinderen. Het lijkt me een moeilijk beroep, maar wel heel dankbaar.
    Sterkte, Anneke.

  2. epverbeek1963 zegt:

    Heel veel sterkte!

  3. Ook hier sterkte gewenst hoor Anneke.

  4. ria zegt:

    ik wens warmte om je heen Anneke, heel veel warmte.

    Lieve groetjes , Ria

  5. minoesjka2 zegt:

    Je neemt jou Angela niet mee in je binnenzak, maar in je hart. En daar heeft ze een veel fijner, veiliger plekje.
    En wat een prachtig nummer is dit zeg .

  6. rietepietz zegt:

    Hartverscheurend mooi die laatste zinnen.

  7. beaunino zegt:

    Sterkte Anneke. Mooi.

Geef een reactie

