Overzicht 2015

https://gewoonanneke.wordpress.com/2015/annual-report/

 

Dit bericht werd geplaatst in Algemeen. Bookmark de permalink .

15 reacties op Overzicht 2015

  1. Een prachtig resultaat Anneke, die 711 bezoekers op 1 april is toch geen grap hè?

    • gewoonanneke zegt:

      Nou dat is inderdaad bijzonder maar als ik naar de statistieken kijk dan is het meestal iemand die mijn blog helemaal zit te lezen of zo. Dan krijg je vaak van die uitschieters. Of wordpress moet aan 1 april moppen doen haha. En jij een van de vaste reageerders, heel leuk en bedankt daarvoor.

  2. staartje zegt:

    Het zegt mij niet zoveel. Al die cijfertjes. Iets is goed als het veel bekeken wordt en niet als er maar een paar kijkers zijn. Dat is de vraag.

  3. Marja zegt:

    Hahaha. Ik word ook genoemd. Proficiat met de resultaten.

  4. rietepietz zegt:

    O ja, dat doet wordpress altijd, ik heb ‘m nog niet volgens mij. Altijd leuk om er rond te spitten al zijn de meeste dingen wel voorspelbaar. We weten natuurlijk wel ongeveer hoe alles zit!

    • gewoonanneke zegt:

      Ja dat is wel zo hoor maar toch bedankt voor het geven van de meeste reacties ….heel leuk om te lezen natuurlijk…… En lees ook graag jouw blog en je gekke streken, gewoon mee doorgaan hoor.

      • rietepietz zegt:

        Ja hoor ga ik zeker, en ondertussen heb ik mijn statistieken ook binnen. Jij staat ( mét Marja) óók bij mijn top 5 reageerders;-) we hebben gewoon een hartstikke leuke “leeskring” met een tamelijk vaste kern.

  5. Kakel zegt:

    Van harte, Anneke! Rietepietz zou ik maar een bloemetje sturen 😉

  6. minoesjka2 zegt:

    Leuk hé dat soort cijfertjes.

Geef een reactie

