Een vroege Blue Monday

blue mondayIk had vandaag echt een vroege Blue Monday, ik weet het twee weken te vroeg maar zo werkt het volgens mij niet.
Te laat gisterenavond naar bed gegaan omdat ik nog zo bezig was met wat foto’s uit te zoeken dus vanmorgen moeite om uit mijn bed te komen.
Eigenlijk een vrije dag maar nergens zin in om ook maar iets te gaan doen. Ga maar verder met mijn foto’s die ik vannacht toch nog niet afkreeg.  Even een andere printer installeren, dat lukt wel maar de cartridges zijn bijna leeg dus ik krijg alleen zwart/wit foto’s ook niet verkeerd maar niet leuk natuurlijk.
Geen puf om te gaan fietsen, zo gezellig ziet het er ook niet uit buiten. Mijn moeder belt voor de zoveelste keer of ik nog geld voor haar van de bank ga halen.  Ik zucht diep en zeg dat ik het zal doen.
Gelukkig is mijn broer weer thuis kan hij dat weer overnemen van me, dat is altijd zijn werk maar als ik hem belt vertelt hij dat ze allebei ziek teruggekomen zijn van vakantie en even niet naar mijn moeder willen om haar niet aan te steken.
Ik zucht wederom diep en zeg, oké, ik zal wel zorgen dat er geld komt.
Na een paar uurtjes futloos bankhangen denk ik, ga toch vandaag pannenkoeken bakken zoals ik van plan was. En dat doe ik, het beslag te dik gemaakt, de eerste pannenkoek kleeft aan alle kanten aan de pan. Ik zucht en denk dat lusten de vogels wel.
Nieuwe pan en dan lukt het toch nog om 2 pannenkoeken te bakken, als ik alles heb afgewassen ben ik gewoon moe.
Misschien heb ik ook wel een griepje onder de leden, hoop het niet, kan ook zijn dat ik het gmonday1ewoon heel druk heb gehad en nu het even wat minder is alle vermoeidheid op me valt.
Kortom zucht, kreun, piep, vroeg naar bed maar vanavond en gauw vergeten deze voor mij vroege Blue Monday…….zucht  😉  😉

Dit bericht werd geplaatst in Algemeen en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

7 reacties op Een vroege Blue Monday

  1. minoesjka2 zegt:

    Hoop inderdaad voor jou dat het morgen weer over is. Ik zit ook een beetje tegen wel of niet verkouden worden aan ……… balen hoor.

  2. Marja zegt:

    Jakkes. Slaap lekker vannacht.

  3. Willem van Leusden zegt:

    Morgen misschien wat extra vitamine C. eten, want wellicht ben je nu al met de voorjaarsmoeheid bezig. Dat is vlot.

  4. Liesbeth zegt:

    Volgens mij wordt blue monday in Nederlands vertaal als baggerdag. Ik slik in deze periode extra vitamientjes uiteraard c in de vorm van sinaasappel maar ook magnesium. Gelukkig duurt het maar één dag daarom een rooskleurige dinsdag voor je;)

  5. Ook Blue Mondays gaan gelukkig voorbij 😉

  6. Ik wens je een “Happy Tuesday” Anneke!

  7. rietepietz zegt:

    Een rustige dag na een heel drukke periode val je gewoon wel vaker even “in een zwart gat”, gaat wel weer over met een nacht lekker slapen én wat meer om handen hebben.

Geef een reactie

