Zweven…….

Zondag en maandag voelde ik met al niet lekker, beetje zweverig, oren waarin wel een Dizzydrumband leek te spelen maar dinsdagochtend/nacht toen ik naar het toilet ging leek ik wel een dronken droppie en het scheelde niet veel of ik was omgevallen.
Na nog een paar uur slapen wilde ik gaan zitten maar zag de wereld echt om me heen draaien en durfde niet meer de trap af te gaan in mijn uppie zo duizelig was ik dus maar een vriendin met sleutel gebeld en die kwam.  Ook de dokter maar gebeld en verteld wat er aan de hand was, ze zou langskomen.
Samen met mijn vriendin toch nog heel voorzichtig de trap afgegaan voor een sanitaire stop en toen me maar op de bank genesteld. Ook zoonlief die toch in Lekkerkerk moest zijn kwam even langs.
Nou ja de dokter kwam, deed allerlei testjes en sloot daarmee een aantal dingen uit, had toch wel met mijn oren te maken die dus uitgespoten en weer naar huis. Het voelde meteen al iets beter dan vanmorgen maar ik liep nog aardig te zweven. Dat had de dokter ook wel gezegd, het zal niet meteen over zijn.

’s Avonds ging het iets beter en durfde ik wel weer alleen te blijven al was het nog niet echt prettig.  Ook de angst natuurlijk omdat ik alleen ben en of het misschien terug komt nou ja vul het maar in, te veel er aan denken, angst is een slechte raadgever en dat weet ik ook maar hoe schakel je dat zo snel even uit. Dat lukte met niet helemaal maar wel genoeg dat er niemand bij me hoefde te blijven.
Gisteren ging het al weer beter, vandaag nog beter dus ik hoop dat het ergste weer voorbij is. Voel me nog zo nu en dan wel zweven maar het is te doen. Zeker vandaag toen ik weer begon met wat huishoudelijke klusjes knapte ik er eigenlijk best van op.
Ga morgen maar eens proberen een stukje te fietsen, zal best goed gaan hoop ik en dan nog maar een paar dagen rusten om een beetje op te knappen. Dus even weinig bloggen, weinig reageren en lezen……..

plaatje internet

Dit bericht werd geplaatst in Algemeen. Bookmark de permalink .

16 reacties op Zweven…….

  1. epverbeek1963 zegt:

    Beterschap gewenst Anneke!

  2. Neeltje zegt:

    Zeker even schrikken die duizeligheid. Beterschap en hopelijk snel helemaal weer terug uit de zwevende hemel.

  3. Het evenwichtsorgaan, zit achter je oren Anneke, dus als je last hebt van je oren, kan je aardig duizelig worden, en dat is geen pretje hoor…..beterschap!

  4. Beterschap. Lastig dat je geen wc boven hebt in zo’n geval. Heb je op de bank beneden geslapen?

  5. Corja zegt:

    Doe voorzichtig! Beterschap, Anneke!

  6. Marja zegt:

    Jakkes, wat een rot gevoel. Ik hoop dat je er snel van verlost bent.

  7. AnneMarie zegt:

    Ik dacht al, Anneke is zo stil. Beterschap. Niet vallen hoor morgen met de fiets.

  8. Rob Alberts zegt:

    Beterschap!

    Bemoedigende groet,

  9. ria zegt:

    Rust maar goed Anneke

    groetjes, Ria

  10. Hartelijke Hot Hulk zegt:

    Misschien? ? ?
    Verliefd? ? ?

  11. rietepietz zegt:

    Heel vervelend als je even het vertrouwen in je eigen lichaam kwijt bent. Een béétje herken ik het wel want ook mijn oren moeten regelmatig uitgespoten worden en ook ik heb dan wel wat klachten.
    Vervelend maar ik hoop dat nu alles onder controle is.

  12. Jokezelf zegt:

    Ach jee, je evenwichtsorgaan. Ik voel met je mee! Gelukkig gaat het wel weer over (schrale troost als je er nu mee zit) Beterschap!.

  13. minoesjka2 zegt:

    Hé bah zeg ……… nou inderdaad maar even voorzichtig zijn en hopen dat je evenwichtsorganen weer tot rust komen.

  14. Lenjef zegt:

    Duizelig

    het menselijke lichaam is een enorm ingewikkeld labyrint
    waarin labyrinthitis
    van duizeligheid soms de bron is
    al beginnen sommigen ook te zweven na één stevige pint

    Hopelijk is het euvel van korte duur, Anneke!
    Lenjef

  15. rietepietz zegt:

    Ai…. ik hoop dat niét ergens rondzweeft zonder alles onder controle te hebben!
    Beterschap, voor het geval je dat nodig hebt.

  16. gewoonanneke zegt:

    Dank voor alle reacties. Het gaat gelukkig momenteel weer goed met me.

Geef een reactie

