Terug op de grond

Allereerst iedereen even bedankt voor de reacties. Kan niet alle blogs lezen nog maar het komt wel weer………

Gelukkig voel ik me na een weekje weer wat beter, loop niet meer constant te zweven en het gaat steeds beter. Gisteren weer een stukje wezen fietsen en vandaag schijnt het zonnetje hier heerlijk dus hoop ik ook even naar buiten te gaan. Dat doet een mens ook goed moet ik zeggen. Hoewel ik wel een paar keer deze week “gelucht” ben door mijn vriendin en zus die me even meenamen om er uit te zijn.
Het is met zoiets eigenlijk ook wel gek, ik voelde me niet ziek in de vorm van bijvoorbeeld griep dat je echt beroerd bent en helemaal je bed niet uit wil gaan. Maar iedere keer als ik opstond dat rare gevoel in mijn oren en hoofd dat maakte me gewoon zo onzeker.
Nou ja gelukkig gaat het de goede kant op, mijn oren zijn nog niet helemaal in orde dus deze week nog maar een keer naar laten kijken maar per dag gaat het gelukkig vooruit.
Heb deze week wel veel televisie gekeken, had een zender ontdekt waar ze heel de dag Engelse series zoals detectives uitzenden maar heb het daar nu wel even mee gehad.
En om toch wat te doen begonnen met haken van een sprei, het wordt leuk, uit mijn geheugen allerlei haaksteken naar boven gehaald want vroeger heb ik heel veel gehaakt en het geeft een grappig effect om per toer een andere steek te doen en verschillende kleuren, wel het herhalen natuurlijk zoveel verschillende steken ken ik nou ook weer niet. Heb nog wel een eind te gaan maar goed deed het ook echt als tijdsbesteding.
Verder mijn hele administratie bijgewerkt, nog een doos met spullen van mijn moeder die nog uitgezocht moeten worden.
Dus ondanks mijn aan huis gebonden zijn deze week toch nog wel wat gedaan.
En ook in mijn tuin is er nog wel wat te zien, er komen veel vogels en vrijdag zat er een roodborstje zo leuk. Het leek wel of ie aan het poseren was voor me, iedere keer ging ie ergens anders zitten en keek me (voor mijn gevoel dan ) aan met een blik, van zo goed??
Daar werd ik toch helemaal blij van. Zelfs mijn vaste stamgast een reiger (zou die vijver nou nog niet leeg zijn ? ) kon de pret niet drukken. Hij bleef ook gewoon zitten op het dak toen ik naar buiten kwam om een foto te maken. Brutale rakker is het maar het gekke is als ie er een dag niet is dan mis ik hem gewoon haha….
Ach hoop deze week weer te gaan werken, zo’n weekje rust heeft me verder ook goed gedaan dus misschien was het gewoon even nodig….

 

Dit bericht werd geplaatst in Algemeen. Bookmark de permalink .

12 reacties op Terug op de grond

  1. Rob Alberts zegt:

    Mooie, leuke foto’s!

    Sterkte!

    Bemoedigende groet,

  2. AnneMarie zegt:

    Fijn dat het weer beter met je gaat. Heb je gemist.
    Knap maar lekker verder op.
    Groeten AnneMarie

  3. Marja zegt:

    Prachtig fotomodel.

  4. Mooi dat je weer wat bent opgeknapt, maar nog wel even een beetje rustig aan doen hoor Anneke. Hele fraaie foto’s van dit mooie vogeltje.

  5. beaunino zegt:

    Oeps, dat had ik even gemist Anneke. Gelukkig alweer aan de beterende hand. Mooie foto’s.

  6. Kakel zegt:

    Wat een fotomodel, dat roodborstje 🙂 Nog even pas op de plaats en dan kom je weer op je pootjes terecht. Houd de moed erin!
    Liefs Kakel

  7. Willem van Leusden zegt:

    Prachtig roodborstje. Ik hou van roodborstjes. Bij mij in de tuin woont er ook een, daar ben ik blij mee. Heel erg niet bang, ze volgt me overal als ik in de tuin bezig ben. Volgens mijn vrienden volgt ze me omdat ze me mijn tuin uit wil jagen, volgens mij houdt ze van me. In mei is haar eerste verjaardag en misschien maak ik dan wat tekeningen voor haar. Tekeningen waarop ik haar duidelijk maak dat ze eigenlijk een dinosaurus is, en dus zachtzinnig met me om moet gaan. Maar dat dinosaurussen ook hartstikke lief zijn.

    • gewoonanneke zegt:

      Haha ja leuk hoor die vaste gasten. Ik heb dat altijd met een merel in mijn tuin. Dan ben ik bezig en als ik dan een wormpje zie gooi ik het naar hem toe. Alsof ie er op wacht …..zo leuk.

  8. rietepietz zegt:

    Gelukkig dat het weer beter gaat. Zo’n fotomodel krijg je natuurlijk niet dagelijks vrijwillig aan het poseren,dat heb je mooi uitgebuit !

  9. minoesjka2 zegt:

    Fijn dat je je weer beter gaat voelen. Hoop dat je oren ook snel beter gaan voelen.

Geef een reactie

