Inspiratie……

mama20 (Small)Vandaag weer genoeg inspiratie opgedaan om wat blogjes te schrijven. Gisteren een superleuke dag gehad bij mijn moeder. Ze genoot er duidelijk van, van al die belangstelling en drukte.  Het bezoek van de burgemeester. Ze kreeg heel veel bloemen en kaarten en van de burgemeester een ingelijste geboorteakte. Zo leuk.
Maar het mooiste vond ze toch wel dat al haar kinderen er waren, iets wat maar zelden of nooit voorkomt dat we alle vier bij elkaar zijn (met aanhang).

En we hebben ook ouderwets veel gelachen met elkaar, beetje pesten en zo was het een mooie middag.
Weer gaan werken vanmorgen en het ging gelukkig goed allemaal, de dag begon al mooi met een Zonsokomst 1 (Small)dampende Lek en de zon die daar opkwam, echt zo’n prachtig gezicht om te zien.
Na het werken gaan fietsen tenslotte mag de Hema niet failliet gaan omdat ik geen bakje koffie met broodje meer kom nuttigen. Het is wel flink koud maar heerlijk om te fietsen, buiten te zijn. Onderweg nog wat foto’s maken. De watervogels kiezen het open water zoals de Lek waar heel veel ganzen zaten. In de polder worden de weilanden bevolkt door grazende zwanen. Een leuk gesprek bij de Hema, where else ? Een blogje waardig dus die komt nog.

Met nog de wijze woorden van mijn zoon in gedachten dat ik alles op de klok doet, rij ik lekker op mijn gemakkie zonder te bedenken hoe laat ik  dan weer thuis kan zijn en dat werkt heerlijk ontspannend. Soms kan mijn zoon zo de spijker op zijn kop slaan.
Thuis heerlijk verse erwtensoep gemaakt, dat past wel bij het winterse weer.
Een leuke dag zo en ook heel blij dat ik me weer een stuk beter voel.

Dit bericht werd geplaatst in Algemeen en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

14 reacties op Inspiratie……

  1. Dat moet voor jou Moeder een bijzonder fijne dag geweest zijn Anneke, prachtig hoor! Goed dat je de HEMA overeind houd, door er regelmatig een bakkie te gaan doen, ga je ook nog naar V&D?

  2. gewoonanneke zegt:

    Nee dat laat ik aan jou over haha Te ver fietsen voor me

  3. Willem van Leusden zegt:

    Welkom terug op aarde. Fijn.

  4. Myriam zegt:

    Da’s genieten!!!!

  5. Wat een leuke foto van je moeder, je ziet dat ze enorm geniet.
    Blij dat er tenminste één de Hema overeind houdt 🙂

  6. AnneMarie zegt:

    Leuke dag gehad, het spat eraf. Je kunt er weer een tijdje op teren.

  7. Neeltje zegt:

    Een heerlojke dag en wat woon je op een mooie plek!

  8. Neeltje zegt:

    Was iets te snel met typen! Heerlijke! 😀

  9. Plato zegt:

    Wat een bijzondere dag is dat geweest. En wat ziet je moeder er nog prima uit zeg.
    Goh, daar zou ik dik voor tekenen.

  10. minoesjka2 zegt:

    Een bijzonder mooie dag dus 🙂 Wat een schitterende foto trouwens, die met de opgaande/ondergaande zon. Schitterend!!
    Ik kan me voorstellen dat jij na een paar dagen binnen weer extra genoten hebt van je fietstochtje en je bakkie bij de He.ma

  11. Corja zegt:

    Was je moeder nou honderd geworden? Gefeliciteerd!

  12. rietepietz zegt:

    Het klinkt als een héél bijzondere dag en dat wás het natuurlijk ook. Wat een origineel idee cadeau van de burgemeester, daar is over nagedacht.

  13. gewoonanneke zegt:

    Dank voor alle reacties….. het waren heel mooie dagen waar mijn moeder denk ik nog weken over zal praten.

Geef een reactie

