Leuke week..

Zonsokomst 1 (Small)Heb best een mooie week achter de rug met leuke ontmoetingen, fijne gesprekken en weer dingen geleerd en het allermooiste natuurlijk dat mijn moeder 100 is geworden maar zeker zo mooi dat mijn zoon eindelijk zijn laatste tentamen gehaald heeft en klaar is met zijn studie. Na een paar jaar werken weer zijn studie opgepakt en dat is gewoon niet gemakkelijk dus ik was super trots en blij dat hij het toch gehaald heeft.
Wat een opluchting voor hem, zijn vriendin en voor mij ook want het hing bij hem echt als een molensteen om zijn nek, dat konden we allemaal de laatste maanden wel merken.
Ook weer wat geleerd deze week namelijk dat als je een kopje thee over de wekker gooit dat hij het niet meer doet ;).  Maar ook dat als je het gewoon een dagje of twee laat drogen dat ie het toch weer doet….. dat moet een goeie wekker zijn.
Weer een paar keer gefietst van de week, wel koud maar zo lekker om te doen en wat knapte ik daar helemaal van op. Leuke items voor de krant deze week.
Voel me ook weer goed, bij de dokter nog geweest deze week voor de uitslag van bloedonderzoek en alles. Mijn bloeddruk was al weer wat gedaald maar was nog wel te hoog over een maandje nog een keer meten.
De rest was alles prima in orde, geen gekke dingen gelukkig. Ook wel weer fijn om te horen.
En vanmorgen met de zon in mijn slaapkamer krijg ik opeens weer de kriebels om wat in de tuin te gaan doen. Ook wel nodig hier en daar om wat onkruid te gaan verwijderen.
Laat de lente maar komen hoor, heb er wel weer zin in. Zilverreiger
Maar vandaag eerst nog een feestje voor mijn moeder voor de familie, het ziet er naar uit dat het een reünie zal gaan worden want veel nichten en neven hebben laten weten om te komen. We zullen het zien.
We hebben allemaal wat hapjes gemaakt de kleinkinderen zorgen voor de catering dus dat zal zeker wel gaan lukken.
Vanavond als ik puf en energie nog heb is er nog een nostalgische avond bij de voetbal waar ik uitgenodigd ben. Even kijken hoe het vandaag verder loopt.
Kortom het lijkt wel een mooi weekend te worden dus daar ga ik maar voor………

Dit bericht werd geplaatst in Algemeen, Familie en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

8 reacties op Leuke week..

  1. Mooi dat je zoon nu klaar is met zijn studie Anneke, gefeliciteerd hoor. Van zo’n fijne week knap je helemaal op toch?

  2. Marja zegt:

    Proficiat met de resultaten van je zoon. Ga lekker door met genieten.

  3. rietepietz zegt:

    Geweldig dat je zoon het op “diploma” alsnog op zak heeft. Inderdaad knap om een studie na een onderbreking weer op te pakken. Gaat een mooi familiefeest worden denk , veel plezier!

  4. Villasappho zegt:

    Oe mooie foto, tactisch met die wekker met de knoop houdt ie ook zn kop;-)

  5. Kakel zegt:

    Gefeliciteerd met je zoon. Een knappe prestatie!
    Het weekend is alweer voorbij…hoop dat je ervan genoten hebt.

  6. gewoonanneke zegt:

    Dank voor de reacties. Het was een memorabele week met heel veel mooie dingen……

  7. Willem van Leusden zegt:

    Gefeliciteerd met je zoon. En goed te lezen dat het lichamelijk weer goed gaat met je. Dat met die wekker en thee heb ik ook een keer uitgetest, alleen dat was met een mobiele telefoon en een sloot, bij mij was de uitkomst heel anders.

  8. minoesjka2 zegt:

    Hé hier hoor ik de oude Anneke weer 🙂
    Fijn dat je je weer goed voelt, en wat heerlijk dat je zoon eindelijk zijn studie heeft kunnen afsluiten.

Geef een reactie

