Op het scherpst van de snede

kranten.jpgTja sommige dingen leer ik nooit, zoals op tijd beginnen met dingen die ook op tijd af moeten zijn dus dan alles op het laatst nog met een flinke tijdsdruk moeten doen zoals in dit geval weer met iets voor de bruiloft voor mijn zus.
Ik weet een half jaar ongeveer dat ze gaat trouwen en meteen kwam bij mij het idee om voor hun huwelijk een speciale editie van de krant te maken waar ik voor schrijf.
Ooit deed ik dat voor iemand die een baby gekregen heeft en ik weet nog hoeveel werk het is en dat was nog maar een pagina.
Dit keer wilde ik het wel wat beter aanpakken en behalve dat ik wel al wat foto’s stiekem gemaakt heb, wat gefingeerde interviews heb gemaakt,  hier en daar en wat gegevens verzameld moest het daadwerkelijke maken nog gedaan worden.
Dus deze week er echt maar eens mee begonnen en ik moet zeggen het is zo onwijs gaaf om te doen maar het kost ook echt heel veel tijd.
Dat betekent daarom ook maar even niet haken en veel achter de computer en werken er aan.
De dochter van mijn aanstaande zwager heeft gezorgd voor aanvoer vanaf zijn kant, daar weet ik natuurlijk niet zoveel vanaf van zijn jeugd e.d.. Maar dat kan ik een op een bijna allemaal overnemen. Dat scheelt.
Ik ga voor 8 bladzijden met foto’s, advertenties en teksten maar mochten het er 4 worden is het ook niet zo erg.
Wil ze wel bij een drukkerij laten maken zodat het er wel professioneel uitziet. Bladzijde een is inmiddels klaar dus iedere dag een bladzijde zal toch wel moeten lukken denk ik zomaar. huwelijk
Nou ja hoop wel dat mijn zus nog steeds mijn blog niet ontdekt heeft anders is de verrassing er wel af dus. Dat zou wel jammer zijn.
Maar denk dat ze wel andere dingen te doen heeft de laatste weken, die geregeld moeten worden hoewel ze wat dat betreft wel anders is dan ik. Zij zorgt er wel voor dat alles geregeld is voor die tijd.
Ach een voordeel van op het scherpst van de snede werken is wel dat je extra alert bent, het bij mij vaak beter gaat dus het zal best wat worden……….

Dit bericht werd geplaatst in Algemeen. Bookmark de permalink .

21 reacties op Op het scherpst van de snede

  1. ria zegt:

    Succes Anneke met de voorbereidingen. Ik volg je wel 🙂
    groetjes, Ria

  2. Villasappho zegt:

    Wat een origineel idee!

  3. Jokezelf zegt:

    Wat een ontzettend leuk idee!

  4. Wat een leuk idee Anneke, succes ermee hoor.

  5. Kakel zegt:

    Dat vind ik nog eens een origineel cadeau. Je zus zal het met gepaste trots en blijdschap bewaren. Leuk!
    lieve groet

  6. varendvolk zegt:

    Leuk is het wel,ik heb ook in het verleden wel eens soortgelijke project jes gedaan.’t valt altijd tegen hoeveel tijd het kost.SUCCES! Apart dat ze je blog nog niet gevonden heeft…….

    • gewoonanneke zegt:

      Denk ook niet dat ze er echt naar zoekt hoor, hoop ik ook niet eigenlijk. Wil zo graag “vrij” blijven schrijven zonder dat familie en mensen uit mijn directe omgeving het lezen. En inderdaad het kost heel veel tijd.

  7. rietepietz zegt:

    Heel herkenbaar, zo werkt het bij mij ook altijd want wanneer ik wél heel vroeg begin rolt er gewoon niets uit!
    Zoiets rijpt onbewust in je hoofd, het is dus niet zo dat je niéts gedaan hebt want zonder een idee aan de slag gaan werkt gewoon niet.
    Maar het is inderdaad reuze leuk om mee bezig te zijn, laat je ook de beroemde astroloog “Koffie. Dik” aan het woord ?

  8. tagrijn zegt:

    Grandioos idee. Je kunt ook goochelen met bestaande dingen met wat eenvoudig jatwerk. In het NH Dagblad staat de strip Elsje die van alles beleeft met haar vriendje. Een passend uitziende, tekst veranderen en opplakken, de namen veranderen in die van hun, dan kopiëren en in de krant voegen. Een gelukwens van Willem Alexander en Maxima is natuurlijk ook nooit weg.

Geef een reactie

