Ieder nadeel hep een voordeel

rondvaartNou ja over het weer zal ik het maar niet hebben, morgen weer beter hoop ik dan maar. Wel mooi om verder te gaan aan mijn missie. Het lijkt wel of opeens iedereen bezig is met de voorbereidingen. Een oude vriend van mijn zwager zijn vrouw is ambtenaar van de burgerlijke stand en gaat het huwelijk voltrekken. Maar die vriend gaat de toespraak houden. Nu wilde hij wat informatie over mijn zus hebben.
Een mooie gelegenheid om hem ook even uit te vragen over mijn zwager dus toen hij vanmiddag belde. Kat in ’t bakkie..
Ook de locatie om foto’s te maken is geregeld dat heb je als je altijd in het Veerbedrijf gezeten heb, de rondvaartboot op Kinderdijk die gaat speciaal een rondje varen om foto’s te kunnen maken, normaal vaart ie ’s winters niet. Dat wordt wel een uitdaging natuurlijk maar wel heel erg leuk, hopen op een beetje mooi weer.
Heb al meer dan 3 bladzijden klaar, ga het steeds leuker vinden om te doen.
Ja en dan zal ik zelf ook nog iets nieuws aan moeten schaffen, maar goed dat zal wel lukken en tenslotte gaat het niet om mij al is het natuurlijk wel een mooie gelegenheid om even lekker te gaan shoppen een keertje.
Iedere keer dat ik bezig ben met een bladzijde krijg ik weer nieuwe ideeën moet wel een beetje opletten dat ik niet teveel wil. Kan er soms ’s nachts niet van slapen zo vliegen de gedachtes door mijn hoofd, dat is iets minder dus. Even een beetje doseren dus, mijn minst goede eigenschap.
Zag vandaag ook dat er iemand bezig is om al mijn oude blogs te lezen, ik vind dat altijd zo grappig en ben dan ook wel heel erg benieuwd wie dat dan is. Hebben jullie dat ook wel eens dat opeens je hits boven de 500 per dag zitten. BUv6ZefCQAA031ZNou wie het ook is welkom en veel plezier hoop ik van mijn epistels. En soms pik ik er zelf ook wel eens een paar uit om te lezen sommige waarvan ik denk, o jee, ja dat was toen zo. Het is toch inderdaad wel een heel verhaal zo van al die jaren. Heb ze wel allemaal opgeslagen dus ooit als ik me ga vervelen kan ik altijd nog eens teruglezen.
Lekker rustig dagje zo verder, was wasjes draaien beetje opruimen, beetje chatten.
Hopelijk morgen eens droog en lekker gaan fietsen, daar heb ik onderhand wel heel veel behoefte aan.

6 gedachten over “Ieder nadeel hep een voordeel

  1. Sinds ik een fb pagina voor het goede doel heb komen er ineens gemiddeld zo’n 100 per dag langs op mijn http://kleinkindkado.blogspot.nl/ blog enkel reageren ze niet dus.De andere worden echt bezocht door bloggers,zoals jij dus net.Blijft een vast cluppie toch wel.Succes met je project!

  2. Ik heb geen idéé waar ik zou kunnen zien of er iemand over m’n blog grasduint, nou ja, niet belangrijk ook hoor, voor mij tellen toch alleen de reacties en verder wat niet weet ook niet deert.
    Inderdaad riskante fotolocatie, kán heel mooi zijn maar het regent heb je dikke pech!
    Ik weet uit ervaring dat je echt een beetje in een gat valt als zo’n project klaar is;-).

  3. Je bent behoorlijk bezig met alle voorbereidingen.
    Schrijf je gedachten op als het er ’s nachts zo veel zijn, misschien brengt dat rust.
    Ik kijk eigenlijk nooit of er in mijn blog wordt gespit…
    Lieve groet

Plaats een reactie