Zo’n dag…….

  • Na het werken heerlijk langs de Lek gaan fietsen, weer een stormachtige wind, niet zo erg als gisteren.
  • Tegen wind, beetje regen maar denkend hoe lekker het straks is om terug ongeveer naar huis geblazen te worden
  • Broodje en cappuccino bij de Hema, even rondkijken, luisteren naar twee dames die het hebben over maandag wasdag, maar wat was dinsdag nou ook al weer. Ik kan me inhouden en zeg niet “strijkdag” . Voor mij niet was gisterenavond al aardig actief
  • Als ik naar huis wil regent het dat het giet, even een extra rondje binnen gelopen tot het droog is
  • Bij het Kruidvat staat een man, beetje mijn leeftijd, in de bak met Valentijnskaarten een kaart uit te zoeken. Ik zie de tekst op de kaart die hij pakt “Wild thing will you be my Valentine”  Ik grinnik….. en bedenk mijn eigen verhaal er bij
  • Kan het niet laten om die leuke opschrijfblokjes te kopen en maak mezelf wijs dat mijn kladblokjes bijna leeg zijn gescheurd en ik nodig nieuwe moet hebben
  • Ook die in dezelfde kleur bijpassende pen koop………. leer ik het nooit
  • Het eerlijk gezegd twee pennen zijn, twee potloden, een gum en een lineaaltje
  • Ik ze allemaal helemaal niet nodig heb
  • Ik me iets minder schuldig voel als bij het afrekenen 1,50 korting krijg op mijn gespaarde punten dus het kost me bijna niets
  • Ik vandaag er weer in slaag om aan een paar leuke foto’s te komen van mijn zus
  • Het een prachtige bloemenzaak is met een heuse berkenboom midden in de winkel waar mijn zus altijd workshops doet
  • Op de terugweg weer lekker langs de Lek, wind in de rug, het zonnetje komt door en de meeuwen lijken te genieten van het scheren en vliegen op de wind
  • Ik onderweg een heel leuk idee krijg voor een WE300 over gezondheid
  • Ik niet weet of ik daar al te laat voor ben
  • Thuis gekomen de eerste sneeuwklokjes in mijn tuin bloeien
  • Ik meteen dit blog schrijf omdat ik het anders weer kwijt ben
  • Fietsen me altijd enorm veel energie geeft
  • Thuis met het zonnetje door de ramen geniet van een mok groene thee
  • Er voor mij heel veel van deze dagen mogen zijn………..
Dit bericht werd geplaatst in Algemeen, Hemaverhalen en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

9 reacties op Zo’n dag…….

  1. Kakel zegt:

    Je hebt weer genoten!
    Je mag een WE-300 ook “over tijd” insturen. Alleen zet Plato dan je link niet meer bij de bijbehorende maand. Maar who cares?
    Lieve groet

  2. Hartelijke Hot Hulk zegt:

    Voor mijn part 365 per jaar.
    Heerlijke positivo @

  3. rietepietz zegt:

    Ik sluit me bij de HUlk aan!

Geef een reactie

