Snipperdag…..

Vandaag had ik gepland eigenlijk het afrondende gedeelte van de krant te maken. Had verder geen afspraken, goed geslapen zonder wakker te worden. Even alles uit mijn hoofd kunnen zetten. Misschien door een fijn gesprek gisterenavond ? Maar de dochter van mijn zwager zou het een en ander uit zijn jeugd aanleveren en eergisteren beloofde ze dat ze het morgen zou aanleveren, dat was vandaag dus inmiddels gisteren. Snap je het nog.
Vandaag maar weer een appje gestuurd en nog niets gehoord en dat voor iemand waarbij haar telefoon aan haar hand vastgegroeid lijkt te zitten, zie haar nooit zonder. Dus die antwoord bewust niet of ze heeft nog niet alles of wat dan ook maar laat ze dat dan zeggen. Heb haar nu een ultimatum gegeven om het morgen in te leveren anders laat ik het stukje verleden gewoon vallen. Maar ik baal er wel van en dat is nog voorzichtig uitgedrukt. telefoon
Dus vandaag maar een snipperdag genomen en even naar de Oosterhof gegaan, was toch geen fietsweer en ik wilde nog kijken voor iets nieuws voor de bruiloft. Maar het is een vervelende tijd om wat te kopen, veel opruiming heb ik geen zin meer in en de nieuwe collecties nog maar beperkt binnen.
Ik zag een beeldschoon jasje wel schandalig duur maar ik dacht voor een keer, alleen niet iets leuks om er onder te dragen en een moeilijke kleur om het zomaar mee te nemen.
Nou ja uiteindelijk kwam ik dus niet met iets van kleding thuis. Wel even bij de Primark wezen neuzen, ik wilde nog een nieuwe rugzak en die heb ik daar gevonden.
Daar moet ik ook wel alleen naar toe want niemand waar ik meestal mee winkel wil mee naar die zaak en ik vind het zalig om daar zomaar lekker even rond te neuzen en te kijken.
Morgen maar weel vol er tegen aan en het weekend heb ik ook nog en dan moet ik het echt even sturen naar iemand om het door te laten lezen en daarna naar de drukkerij.
En dan zal ik ook wel weer blij zijn dat het klaar is hoe leuk ik het ook vind.

Dit bericht werd geplaatst in Algemeen. Bookmark de permalink .

5 reacties op Snipperdag…..

  1. Rob Alberts zegt:

    Succes met het vervolg en de afronding van je krant!

    Vrolijke groet,

  2. Hartelijke Hot Hulk zegt:

    Snipperdagen?
    Ben er gek op!

  3. Snipperdagen zijn fijn Anneke, ik heb ze nu al 8 jaar, en ze zijn nóg niet op….hihi.

  4. rietepietz zegt:

    Vervelend als mensen niet doen wat ze zeggen en op die manier jouw hele planning in de war gooien. Primark is ook niet mijn hobby, véél te druk om er alleen maar rond te snuffelen, maar ja, er zijn vast wel tijden dat het er minder druk is.
    Heel verstandig om heg jasje niet mee te nemen , altijd een valkuil om er iets onder te vinden.

  5. minoesjka2 zegt:

    Af en toe moet je jezelf inderdaad even een snipperdag gunnen 🙂

Geef een reactie

