Takkenweer…..

Takkenweer (Small)Zijn jullie die regen en de wind ook zo zat, ik wel meer dan zat ben ik het allemaal.
Heel het weekend een beetje afwisselend, bed, bank, wat achter de computer….pff heb het helemaal gehad.
Vandaag mag ik van mezelf niet meer op de bank gaan liggen. Het het gevoel dat ik daar ook niet echt beter van word. Kan me niet herinneren dat ik ooit in mijn leven zoveel geslapen heb als de laatste dagen.
Mijn keel voelt nog wel als schuurpapier ongeveer, zeker als ik hoest maar voel me wel weer beter iedere dag een beetje.
Vanmorgen keek ik naar buiten en zag mijn vijver vol liggen, niet alleen overvol met water maar er waren door de storm van gisteren ook twee tuinstoelen en een hoop takken in de vijver gewaaid.
Dus mijn jas maar aangetrokken en de zooi weer uit de vijver gevist. Nou ja weer twee tuinstoelen die ik niet schoon hoef te maken in het voorjaar die hebben een mooi bad gehad al.
Knap gewoon een beetje op van de frisse buitenlucht, jammer dat het steeds nog regent anders zou ik een stukje gaan fietsen. Even verse lucht in mijn longen kan deTakkenweer1 (Small)nk ik ook geen kwaad.
Een zeurblogje?  Nee hoor, heb door het binnen zitten ook al veel foto’s kunnen bewerken van mijn zus, dus nog een laatste sessie en dan is dat ook weer afgerond. En ben ook best goed uitgerust. Zin ook wel weer om de focus even op wat anders te richten. Heb me vanmorgen inschreven voor een cursus fotografie, heb ik onwijs zin in. Het begint in april dus iets om naar uit te kijken.

Dit bericht werd geplaatst in Algemeen, Tuin en getagged met , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

26 reacties op Takkenweer…..

  1. Neeltje zegt:

    Inderdaad, takkenweer! Hier net zo!

  2. De vijver geeft dan wel een troosteloze aanblik Anneke, gelukkig dat je weer zover bent opgeknapt hoor. Tja, dit weer wordt je echt helemaal zat, wij willen ZON!!!

  3. Vergeet ik helemaal om je succes te wensen met de fotocursus, leuk dat je het gaat doen hoor.

  4. tagrijn zegt:

    Takkenweer… Treffender kun je dit weer niet uitdrukken. Als de echte winter dan toch niet meer komt, laat het dan maar lente worden. Wat fijn dat het feest van je zus zo geslaagd was en je krant een succes. Alleen jammer van de nasleep. Maar dat zijn dingen die weer over gaan.

  5. Nou zeg, wat een ravage, Sterkte met de rotzooi opruimen.
    En beterschap dan maar weer, dat heb je dan maar weer gehad moet je maar denken hè.
    En leuk die fotografiecursus.. echt iets voor jou! Veel plezier en succes ermee!

  6. AnneMarie zegt:

    Wat een puinhoop is de vijver geworden. Leuk die fotografie cursus. Snel weer beter worden zodat je er helemaal top fit voor bent.

  7. Hartelijke Hot Hulk zegt:

    Griepweer, hoorde ik ooit iemand zeggen.
    Ik beloof je mooi weer
    Ook de lente en de zomer

  8. ria zegt:

    Ondanks het takkeweer heb ik kunnen genieten van de lente. De merels zijn weer nestjes aan het bouwen en ook de meesjes vliegen heen en weer. Van het roodborstje word ik helemaal blij .
    Succes met de fotocursus Anneke. Kunnen we bij jou straks nog meer genieten,

    groetjes, Ria

  9. Rietepietz zegt:

    Er heersen nogal wat vervelende virusjes, sommige met een lange nasleep dus ik zal duimen dat je er nu vanaf bent.
    Wat zal “de bruid”blij zijn at je de foto’s al aardig uitgezocht hebt, die popelt natuurlijk om ze te zien.

  10. Rob Alberts zegt:

    Het weer werd gedurende de dag hier steeds beter.
    Vriendelijke groet,

  11. Novelle zegt:

    Nou ik heb ook wel zin aan wat droger weer hoor

  12. minoesjka2 zegt:

    O, wat leuk zeg, dat je een fotocursus gaat doen. Ik kan me voorstellen dat je er reikhalzend naar uit ziet.

  13. Kakel zegt:

    Die storm en regen komen echt mijn neus uit (niet letterlijk ;-)) Sinds we een hond hebben, is het ook net of het vaker regent! Hartstikke leuk dat je een fotografiecursus gaat doen. Ik weet zeker dat je er met plezier naartoe zal gaan.
    Lieve groet

Geef een reactie

