Love is in the air..

Als ik door de polder fiets kan ik er gewoon niet omheen. Love is in the air. Waar ik ook kijk zie ik baltsende watervogels, vogels die nesten aan het bouwen zijn. Zag zelfs al een zwaan op een nest zitten, best vroeg denk ik.
Vanmiddag bij mijn moeder op de grote ijsbaan achter haar huis leek het wel het Zwanenmeer. Een kleine 20 zwanen zwommen er waaronder een aantal stellen die aan het baltsen waren.
Ook zwanen die hun territorium verdedigde en aan het vechten zijn.
Maar prachtig om een tijdje naar te gaan staan kijken op een mooie zonnige dag in maart.
En natuurlijk vormden de zwanen ook een hart zonder zich ook maar iets van me aan te trekken……
Dat zal over zo’n 38 dagen weer heel wat jonge zwaantjes opleveren in de polder denk ik zomaar..

Dit bericht werd geplaatst in Algemeen, Polderverhalen en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

18 reacties op Love is in the air..

  1. ria zegt:

    Prachtige foto’s Anneke .De lente lokt en roept
    Lieve groetjes, Ria

  2. beaunino zegt:

    Wat een prachtige foto’s.

  3. Willem van Leusden zegt:

    Mooie nieuwe blog-profiel foto. liefdeshartjes.

  4. Steeds meer lentegevoel krijg ik, zeker bij deze foto’s. Prachtig!

  5. Rob Alberts zegt:

    Leuke foto’s!
    Je maakt mij helemaal blij.

    Vrolijke groet,

  6. Prachtig Anneke, foto’s om vrolijk van te worden hoor.

  7. rietepietz zegt:

    Wat een fantástische serie foto’s! ik heb 3 weken geleden moeder gans al met 6 van die kleine bolletjes wol zien lopen. De zwanen heb ik nog niet gezien, die hebben blijkbaar een nieuwe plek gevonden voor hun nest.

  8. minoesjka2 zegt:

    Prachtige foto’s weer Anneke!! En ja, zo mooi om te zien dat de lente er echt aan zit te komen, al voelen wij dat nog niet, aan de lengte van de dagen zien we het gelukkig wel.

Geef een reactie

