Fijne Paasdagen

Ik wil al mijn blogvrienden fijne en gezellige  Paasdagen toewensen. Ik ga er een paar dagen tussenuit en heb er veel zin in………

Geniet er van, eet niet te veel eieren en heb mooi weer, dan heb ik het ook zei ze heel egoïstisch en zo niet maak er wat van…….

 

Vrolijk Pasen

Dit bericht werd geplaatst in Algemeen. Bookmark de permalink .

10 reacties op Fijne Paasdagen

  1. Hartelijke Hot Hulk zegt:

    Zalig Pasen!
    Heb mooi weer.
    Dan hebben wij het ook.

  2. Vrolijk Pasen Anneke! Geniet van je ‘vrije’ dagen!

  3. Marja zegt:

    Ik wens jou ook heel gezellige dagen.

  4. ria zegt:

    Anneke ik wens jou een heerlijk paasweekend. Geniet er van.
    Lieve groetjes, Ria

  5. minoesjka2 zegt:

    Jij ook hele fijne paasdagen

  6. rietepietz zegt:

    ja hoor wens jij maar lekker weer, dan hebben we er allemaal iets aan!
    Gezellige dagen!

  7. Rob Alberts zegt:

    Vrolijke Pasen.

    Vriendelijke groet,

  8. tagrijn zegt:

    Lekker toch!? Pasen is bijna voorbij dus ik hoop dat je lekker bent bijgekomen. (bedoel niet in gewicht natuurlijk)

Geef een reactie

