Niet gewoon dom, superstom

Vandaag even niet verven maar gewoon werken en daarna lekker een bakje gedaan bij de Hema en wat zitten eten en naar mijn moeder gaan fietsen. Ik noem de grote ijsbaan achter haar huis tegenwoordig het zwanenmeer want er zaten er weer zat vandaag.Als ik thuis ben begint het een beetje te kriebelen. Mijn zoon had wel gezegd je hoeft de schutting niet weg te halen dat doe ik wel. Maar slopen, ik vind het zo leuk dus ik denk, probeer gewoon een schutting, kijken of het zwaar is of dat het lukt.

En het gaat eigenlijk heel gemakkelijk. Ze zijn al zo slecht dat ze bijna vanzelf al omvallen als ik de schroeven er uitdraai.
Ik besluit ze bij de buurman in de tuin neer te leggen (lees gooien) die heeft meer ruimte omdat hij niets in zijn tuin heeft staan en dan kunnen we morgen zonder dat we steeds over van alles hoeven te stappen de schuttingen naar zijn plaats brengen.
Het is wel een vreemd gezicht zo’n open tuin. Ik verwijder nog wat planten die op de grens staan en dood zijn. Daar heeft de buurman toestemming voor gegeven.
Zo ben ik toch wel weer even bezig maar zo leuk om te doen. Ik meet meteen mijn tuin eens een keer op. Bijna 12 meter lang en 8,50 meter breed, dus ruim 100 M2 dat is eigenlijk best een grote tuin voor een klein huurhuis zoals het mijne.
Als ik om een uur of 8 begin te eten gaat de telefoon, ik neem hem op maar het is al over. Ik bel nog even terug maar krijg geen gehoor. Nou ja als het dringend is bellen ze nog wel eens denk ik.
Om een uur of half 10 word ik weer gebeld. De organisatoren van de fotocursus dat ik mijn eerste les dus gemist heb, die was vanavond. Sjips wat dom of gewoon heel stom van me om dat niet meteen in mijn agenda te hebben gezet. Daar ging ook dat eerste telefoontje over, snap alleen niet dat ik dan geen gehoor meer krijg als ik meteen terugbel.
Ze had vorige week nog een email gestuurd zei ze maar die heb ik echt niet gekregen, dat weet ik heel zeker.  Allemaal misverstanden waar ook niets meer aan te doen is.
Nou ja, ik vind het wel jammer natuurlijk maar goed, het is niet anders, dan maar volgende week, wel zonde om de eerste les meteen al te missen. Echt iets voor mij ook natuurlijk.
Heb zin in morgen, samen met zoon gaan klussen, zal best mooi worden. Jammer dat de banden die er onder moeten komen donderdag pas bezorgd worden.Maar volgens mijn zoon kan hij die er zo onder plaatsen als hij morgen al vast de ruimte er voor maakt, waar ik wel een beetje twijfels over heb, maar goed, het komt vast wel weer goed. Hij doet dit werk veel vaker dan ik natuurlijk.
Pad water (Small).jpgKikkersteen (Small)

Oké nog een foto van mijn vijver, een pad, mooi van lelijkheid, onder water lastig fotograferen terwijl mijn trouwe kikker op de oever hoofdschuddend zit te kijken en ik denk zich een beetje geneert voor zijn soortgenoten die wel heel erg te keer gaan.
P.s. Ben even ontrouw aan mijn blogvrienden, beetje te druk maar komt vast wel weer om wat te gaan lezen hier en daar. 

Dit bericht werd geplaatst in Algemeen, Tuin en getagged met , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

16 reacties op Niet gewoon dom, superstom

  1. Hartelijke Hot Hulk zegt:

    Je wordt oud!

  2. Marja zegt:

    Wat jammer van je eerste les.

  3. Plien zegt:

    oeps! Klopt de emailadres wel die zij hebben? Maar je bent wel lekker bezig geweest!

  4. Zonde dat je de eerste les hebt gemist, maar dat is vaak een soort introductie, dus zal de schade wel meevallen.

  5. ria zegt:

    De zwanen staan anders, ook zonder die eerste les, mooi op de foto.
    Je bent goed bezig Anneke.:-)
    Groetje, Ria

  6. Lekker bezig Anneke… Vergeten? Jij?
    Meid neem de tijd, we zien je wel weer een keer langskomen!
    Succes met de rest van de schutting!

  7. rietepietz zegt:

    Wat jammer dat je die les gemist hebt, want die moet je natuurlijk toch betalen! Nou ja, foto’s maken kun je wel;-)

Geef een reactie

