Een uur slaap doet wonderen….

Gisteren toen ik weer thuis kwam bij mijn moeder vandaag kwam er een man aan de deur die vertelde dat hij een primeur voor me had. WA en Maxima zouden op Koningsdag bij de spelen op een school in ons dorp komen. Ik had meteen al iets van twijfels omdat je zulke dingen altijd wel ergens zou hebben horen fluisteren. Zulke dingen blijven nou eenmaal niet geheim. Maar goed, het zou kunnen dat dingen onverwacht ook gebeuren dus ik de school gebeld. Heel de middag in gesprek dus ik dacht echt, nou misschien is er echt iets aan de hand. Dus een mail gestuurd naar de directie en kreeg een mailtje terug waarin stond. Ja heel spannend allemaal en de pers is welkom.
Ik met moeite mijn werk verzet en het leek me ook best leuk natuurlijk dus vanmorgen op pad gegaan om er op tijd te zijn. Meteen zag ik al dat er iets niet klopte. Zag nergens politie of mensen en toen ik op de school kwam vonden ze het wel een goeie mop blijkbaar. Ze hadden een paar lookalikes die voor WA en Maxima speelden. Op zich best grappig gedaan met een mooie auto kwamen ze aan om de spelen te openen. Maar ik voelde me ontzettend voor lul gezet en pissig en dat gevoel werd in de loop van de dag steeds erger eigenlijk.
Nou ja later dan gewoonlijk gaan werken en daarna nog naar mijn moeder gaan fietsen. Het ging gelukkig weer goed met haar.
Denk ook dat alle spanningen van de afgelopen week bij de frustratie van deze ochtend kwamen en  bij mijn baas kwam dat er allemaal ff uit. Die kreeg de volle laag. Nou ja vorige week had hij zijn hart gelucht bij mij over een aantal zaken dus waren we weer in evenwicht. Hij snapte het helemaal en ik was het even weer kwijt.
Toen ik thuis was een pissige mail gestuurd naar de school (goed dat ik dat vanmorgen niet direct gedaan heb). Kon het ook niet opbrengen om er iets leuks over te schrijven voor de krant, dat hebben ze er dan wel mee bereikt.  Na een uur slapen weer helemaal opgeknapt en klaar voor een weekendje Apeldoorn. Heb er zin in. ………….

Dit bericht werd geplaatst in Algemeen en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

20 reacties op Een uur slaap doet wonderen….

  1. ria zegt:

    Neem vaker een uurtje slaap Anneke 😉
    Fijn weekend in Apeldoorn
    Groetje, Ria

  2. Marja zegt:

    Geniet van je weekend.

  3. Hartelijke Hot Hulk zegt:

    Eerste regel van de journalistiek, altijd objectief blijven !!!!!
    Dus niet humeur gevoelig!😂😉

  4. Veel plezier gewenst in Apeldoorn Anneke.

  5. fialas zegt:

    wat flauw, beetje 1-aprillerig..

  6. Oh jee, nou ik zou het ook niet leuk vinden hoor!
    Fijn weekend!

  7. rietepietz zegt:

    Flauw dat ze niet gezegd hebben dat het om look -a-likes ging. Het komt n’l. best wel voor dat eigenlijk niemand iet weet bij een bezoek van het Koningspaar aan een school. Het gebeurde niet zo lang geleden nog bij de school bij ons op de hoek, , dus ook geen politie en ik kon gewoon de straat in rijden toen ik thuis kwam, zag wel wat drukte van ouders bij de school maar dat gebeurt vaker.

    • gewoonanneke zegt:

      Klopt ik ben ook een keer onverwacht zonder dat pers e.d. waren ingelicht WA tegengekomen in Lekkerkerk. Ik liep daar heel toevallig, wel met camera haha. Heb wel een excuus mail gehad van de school. Dus prima zo verder.

  8. minoesjka2 zegt:

    Nou, zo te lezen zit je nu in Apeldoorn. Mooie plaats, met het mooiste dierenpark van Nederland, de Apenheul 🙂
    Hoop dat je er volop van zult genieten.

Geef een reactie

