Verdrietig……..

Gisterenmorgen is mijn moeder opnieuw gevallen, dit keer met een flinke hoofdwond en enorm veel bloedverlies. Na een dag in het ziekenhuis is ze begin van de middag in alle rust overleden……. Ik ga haar en mijn bezoekjes aan haar missen……. Love you mam…..
Ze is 100 jaar geworden een mooie leeftijd. Ze vond het ook genoeg en ik gun haar haar rust al ben ik wel verdrietig… ze blijft toch mijn moeder

 

mma32

Dit bericht werd geplaatst in Algemeen. Bookmark de permalink .

21 reacties op Verdrietig……..

  1. Rob Alberts zegt:

    Sterkte!

    Condolerende groet,

  2. Marja zegt:

    Ach meisje, gecondoleerd. Wat plotseling. Natuurlijk zal ze gemist worden. Sterkte.

  3. AnneMarie zegt:

    Gecondoleerd hoor. Ik schrik ervan, zo plotesling. Heel veel sterkte. Knuffel voor jou en je allerliefsten.

  4. varendvolk zegt:

    Goh Anneke dat is toch nog onverwacht, gecondoleerd en veel sterkte hoor.

  5. ria zegt:

    Sterkte Anneke
    Knuffel, Ria

  6. Neeltje zegt:

    Gecondoleerd Anneke. En ja, wat zul je haar gaan missen. Heel veel sterkte. Go

  7. Ach gut, dat is toch wel onverwacht dan hoor, ik wens je veel sterkte Anneke.

  8. Corja zegt:

    Gecondoleerd, Anneke. Wat een gemis. Je weet dat het een keer zal moeten gebeuren, maar toch komt het hard aan. Je hebt haar zo lang gekend…. Veel sterkte.

  9. Wat een droevig nieuws, Anneke, ik bied je mijn diep medevoelen aan.

  10. fialas zegt:

    mijn deelneming Anneke en bereid je vast voor op al die jaren die voor jou nog komen..Langlevendheid is erfelijk.

  11. staartje zegt:

    Gecondoleerd, Anneke. Lijkt me wel fijn dat ze zo rustig en snel is overleden zonder lang ziekbed. Nog mails veel sterkte

  12. Hartelijke Hot Hulk zegt:

    Nou lieverd, een paar troostende armen om je heen.

  13. Lot zegt:

    Gecondoleerd met dit verlies. Leeftijd maakt op een gegeven moment niet meer uit, je wilt ze niet kwijt.
    Als het dan niet een lange lijdensweg wordt kan je er vrede mee hebben.

  14. Jokezelf zegt:

    Gecondoleerd Anneke. Ik wens je veel sterkte.

  15. Nogmaals gecondoleerd!
    Veel liefs en sterkte gewenst!

  16. minoesjka2 zegt:

    Hoe leeg zal haar plek zijn. En wat zul je haar, het ritje naar haar, haar tuintje onderhouden enz. gaan missen. De enige troost is inderdaad misschien dat zij er zelf klaar voor was en dat ze rustig is ingeslapen.
    Heel veel sterkte

  17. gewoonanneke zegt:

    @ allemaal Dank je wel voor jullie reacties en medeleven ……

  18. trijnie zegt:

    Wat zul je haar missen. Gecondoleerd en sterkte met alles dat nu gedaan moet worden .

  19. Novelle zegt:

    Toch blijft het naar dat je moeder is overleden, ook al is ze erg oud geworden. Gecondoleerd Anneke en ik wens je sterkte met het verwerken van dit gevoelig verlies!

  20. rietepietz zegt:

    Helaas zie ik dit nu pas maar natuurlijk ook mijn welgemeende condoleances. Ja begrijpelijk dat tΓ³ch verdrietig bent ook was je moeder 100 , misschien wel juist daarom, ze maakt juist nu zo deel van je leven uit omdat ze toch wat meer zorg nodig had dan vroeger.
    Heel veel sterkte bij alles dat er nu op je af komt.

  21. beaunino zegt:

    Alsnog gecondoleerd Anneke.
    Ook al is het een mooie leeftijd, het houden van en het missen blijft hetzelfde.
    Alleen zul je er wat eerder vrede mee hebben.
    Sterkte. X

Geef een reactie

