Een gek verhaal…..

Gisteren kwam er nog iemand van de woningbouw even kijken wat er wel weg moest en wat er mocht blijven in het huis. Hij was aardig coulant al de mooie ingebouwde kasten die mijn broer gemaakt had mochten blijven zitten. Dat scheelt een hoop werk. Alleen moest er nog wel wat onkruid uit de tuin, dat snap ik dan niet helemaal want dit huis gaan ze weet ik renoveren als het leeg is dus voordat het dan klaar is staat het onkruid weer hoog. Maar goed vanmiddag dus vast begonnen, had ook nog niet zoveel gedaan dit jaar omdat het eigenlijk steeds nog wel koud was. En de blokhut moet ook weg, gewoon zonde want hij is eigenlijk nog goed alleen nodig aan een verfje toe maar deze huizen hebben geen schuur en kan me voorstellen dat een nieuwe eigenaar dat er best voor over zou hebben voor zo’n mooie schuurtje.
Afgelopen week had ik nog een apart verhaal eigenlijk, de dag van alle commotie met mijn zus kon ik ’s nachts niet slapen en om 3 uur lag ik nog wakker. Het was stil in huis tot ik opeens een hoop herrie hoorde. Het leek wel of er iemand in huis was of op mijn zolder.
Nou heb ik wel eens gierzwaluwen op mijn zolder gehad die maakten ook lawaai maar dit was toch wel anders. Ik vond het best een beetje eng maar wilde toch weten waar het vandaan kwam dus ik uit bed gegaan en luisteren en het kwam bij mijn buren vandaan. Alsof hij met weet ik wat op de muur aan het timmeren was.  Ik klopte met mijn handen een paar keer op de muur en even later was het geluid over.
Ik viel in slaap en dacht er eigenlijk helemaal niet meer aan tot de volgende morgen de buurman voor de deur stond met een bos bloemen.
Waar is dat nou voor vroeg ik hem, ja een beetje gênant zei hij maar ik had een wilde nacht en dat bed stond tegen de muur aan en is niet zo goed meer. Ik schoot onwijs in de lach en zei ben je gek joh. Dus ik legde hem uit dat in niet kon slapen en dat het kwam omdat mijn moeder was overleden, dat ik gewoon nooit last van hem vrijennnnnnnnnheb of iets hoor en dat is ook zo. Dit was echt de eerste keer en ja was toch wel mijn gedachten heel ergens anders dat ik daar niet direct aan zat te denken. Anders had ik natuurlijk nooit geklopt op die muur.
Ik zei, ik hoop niet dat ik je heel erg gestoord heb haha, we konden er samen wel smakelijk om lachen. Maar toch wel lief dat hij een bos bloemen kwam brengen.
Toen hij wegging kreeg ik drie zoenen en hij wenste me veel sterkte voor de komende dagen.

Dit bericht werd geplaatst in Algemeen. Bookmark de permalink .

14 reacties op Een gek verhaal…..

  1. Hi hi, even back to earth.

  2. fialas zegt:

    Freek de Jonge zong het lang geleden al: Er is leven, er is leven na de dood….

  3. Hahahahaha…het is voor die buurman te hopen dat hij niet al te veel wilde nachten heeft, want een bos bloemen is ook niet goedkoop hoor.

  4. rietepietz zegt:

    O gewéldig wat een verhaal, terwijl jij half en half de geest van je moeder verwachte had de buurman het gewoon heel erg naar z’n zin! Toch lief van de bloemen!

  5. ria zegt:

    Zeg het met bloemen, altijd welkom:-)
    Groetje, Ria

  6. Oh wat ontzettend aardig! Echt leuk opgelost zo…

Geef een reactie

