Afspraak gemaakt……

JVliegena het gaat nu echt bijna gebeuren over twee weken ga ik met de helikopter vliegen, gisteren belde de organisator dat die datum gepland staat nu. En of ik ook dichtbij een plek wist waar hij kon landen.
Toevallig was mijn zoon er en die noemde het terrein waar ieder jaar de feestweek gehouden wordt. Dat is aardig dicht bij mij in de buurt en ook wel leuk om daar op te stappen, dan kunnen we meteen even boven ons dorp vliegen. Het lijkt me in ieder geval wel leuk om mijn eigen huis even van boven op de foto te zetten als dat lukt. De eigenaar van het terrein heb ik om toestemming gevraagd om daar op te stijgen en te landen.
Kreeg wel meteen een beetje de kriebels in mijn buik en mijn schoondochter die met me meegaat had het ook wel toen ze het hoorde gisteren. Als je helemaal niet durft gaat Peter wel mee zei ze.
bbqqMaar ik ga wel hoor, kom op, heb het al zo lang geroepen dat ik een keer in de helikopter wil vliegen dat ik het nu ook zeker ga doen. Duimen dat het die dag dan wel mooi weer is en zorgen dat voor die tijd al mijn fotospullen in orde zijn want zo lang gaan we echt niet vliegen een kwartiertje of zo.
Nou ja wel leuk om naar uit te kijken en meteen het begin van mijn vakantie, twee weken niet werken dat is ook wel een mooi vooruitzicht.
Ga nu niet echt weg op vakantie, misschien een paar dagen naar Friesland toe, ik zie het nog wel hoe het allemaal loopt. In september wel een weekje weg gepland. Als het een beetje mooi weer is ga ik gewoon wat dingen doen, de toerist uithangen in eigen land. De trein pakken er ergens naartoe gaan.
Dagje dierentuin wil ik nog, de toegangsvoucher die ik had gekocht is jammer genoeg wel verlopen, zonde van mijn geld, had hem beter weg kunnen geven aan iemand,  maar ja dat liep nu even anders dan ik het allemaal gepland had.
Gisteren heb ik twee fietsen schoongemaakt. Mijn eigen fiets, meer dan hard nodig, het viel me mee dat ik nog vooruit kwam zoveel zand zat er onder mijn spatborden. Zou mijn achterband daarom altijd zo hard slijten vroeg ik me af. bbqDe tweede fiets is van mijn zoon voor als mijn vriend er is. Het is nog een prima fiets maar had een tijd buiten gestaan dus even ook opgepoetst, nieuwe bel er op die was helemaal verroest zodat we kunnen gaan fietsen een stukje. Kan tenslotte mijn ondersteuning ook gewoon uitzetten. Dit weekend komt ie weer en ze geven mooi weer op  en hoewel ik het vertrouwen in de weerberichten wel een beetje kwijt ben hoop ik toch iedere keer weer dat ze gelijk hebben.  Dan kunnen we lekker gaan bbq-en morgen in de tuin. Heb er wel zin in. Alle boodschappen heb ik al in huis dus alleen het weer hoeft nog maar even mee te werken.

Dit bericht werd geplaatst in Algemeen en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

13 reacties op Afspraak gemaakt……

  1. Ontzettend spannend hoor Anneke, ik zal voor mooi weer duimen!

  2. Marja zegt:

    Gaaf! Ik kan me voorstellen dat je er naar uitkijkt.

  3. Lot zegt:

    Wat leuk over je eigen woonplaats helicopteren. Bij welke organisatie heb je dit geboekt?

    Paar jaar geleden voor mijn vaders verjaardag hem een helicoptervluchtje op Lelystad gegeven, hij werd toen 88. Ik ging mee en we vonden het een geweldige belevenis. Mooie herinnering en nu hij dood is heb ik de foto’s nog.

  4. Rietepietz zegt:

    Ik ben zó blij dat ik niet mee hoef;-) Ik vind vliegen in een gewoon toestel al 3x niks, dus zo’n wentelteef laat ik zéker aan me voorbij gaan.

    • gewoonanneke zegt:

      Ja vliegen is ook niet mijn ding hoor eerlijk gezegd. Maar helikopters fascineren me al zo lang. Ik ga het gewoon ervaren en dan zie ik wel of ik groen, wit of enthousiast er weer uit kom.

  5. Ohhh spannend, ben benieuwd naar je ervaring en naar de foto’s…
    Het weekend is alweer een eind om.. Maar ik wens je nog een fijne zondag samen!
    😊

  6. minoesjka2 zegt:

    Nou, je vliegtochtje gaat opschieten ………… zou het ook spannend vinden hoor 🙂
    Lijkt er op dat jij en je vriend het steeds beter hebben samen hé? Leuk hoor voor jullie. Geniet maar lekker van en met elkaar.

    • gewoonanneke zegt:

      Dank je wel. Ja we hebben het best goed. Het kwam eigenlijk best onverwacht,was niet meer zo op zoek maar zo zie je kan opeens gebeuren. Ik vind het best spannend maar heb er ook wel zin in om te gaan vliegen.

Geef een reactie

