Zweetdruppels…..

Vandaag mijn vlonder maar verder afgemaakt, zonwarm was het toch dus of je wel of niet wat doet het blijft toch warm dus beter maar gewoon wat doen. Niet te lang achter elkaar en goed drinken tussen door. Gewoon thee iets dat ik altijd drink. Volgens mij hou je dat het langste vol. Gisteren was ik nog even naar de Action gefietst om een paar extra blikken verf te gaan kopen.
Het is mooi geworden. Alleen nog een klein stukje aan de zijkant doen waarover ik naar de achterkant van de blokhut kan lopen.
Half 3 klaar en even siësta gehouden, lekker liggen luieren in huis, uit de zon.
Hier viel er geen druppel regen, in andere delen van het land kregen ze alles, slecht verdeeld haha. Daarom kon ik gewoon nog even mijn plantjes water geven.
Gisteren is mijn oud collega en vriendin Paulien wezen BBQ en, heel erg gezellig en we hebben weer even lekker bijgekletst. Ze was net terug uit de Verenigde Staten dus veel te vertellen. Hoewel ook zonder dat hebben we toch wel altijd van alles te bepraten. Heel erg leuk dat dit contact zo gebleven is.
Toen ze weg was nog tot 12 uur in de tuin gezeten. Ik vind het heerlijk dit weer, niet na hoeven denken wat aan te trekken. Gewoon korte broek en shirtje. Tot diep in de nacht nog buiten kunnen zitten zonder het koud te hebben. Beetje zitten rommelen in de vijver nog, wat kroos weer verwijderd. Zitten nog steeds niet tot kikker ontwikkelde kikkervisjes in de vijver. zon 1
Het is dat ik op een gegeven moment lek gestoken werd door de muggen anders was ik zeker nog langer buiten blijven zitten.
Vanavond nog even naar de kapper en een bakje bij een vriendin gedaan.
Heb ook wel een soort vakantie gevoel al, alles zo relaxed kunnen doen.Morgen weer eens gaan fietsen. Beetje “plicht” en vertier afwisselen         Laat maar blijven die zomer   !!!!

 

Dit bericht werd geplaatst in Algemeen, Tuin en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

15 reacties op Zweetdruppels…..

  1. staartje zegt:

    Zomer, hoi, heerlijk, lekker

  2. Lot zegt:

    Heerlijk weer toch? Ik ga ook altijd door met alles wat gedaan moet worden in een rustig tempo. Wat je zegt het is toch warm. Medelijden heb ik wel met diegenen die buiten moeten werken en ook zwaar weer hebben, hopelijk mogen zij het ook wat rustiger aandoen.

    • gewoonanneke zegt:

      Ik hoorde van een vriend die is lasser en dan met zo’n warme kap ook nog die warmte van het lassen, die was ’s avonds echt helemaal kapot. Dat is echt niet goed voor je. Zelf kon ik doseren.

  3. Bij tropische omstandigheden, hoort natuurlijk een siësta, heerlijk hoor.

  4. Hartelijke Hot Hulk zegt:

    Muggen?
    Treeske en ik zitten onder de bulten.
    Warm heb ik het niet.
    Kijk elke keer met rillingen naar mijn nieuwe kunstwerk

  5. minoesjka2 zegt:

    Heerlijk hé, dit weer. Wat een doorzettingsvermogen zeg dat je met die warmte je vlonder hebt afgemaakt, maar je hebt gelijk hoor, warm was het toch 🙂

  6. Rietepietz zegt:

    Alle muggen zitten blijkbaar in jou buurt, hier nog geen mug gezien, regen trouwens óók niet dus wij sproeien ook maar!

  7. Ik haat muggen, zorg er echt voor dat ik niet met ze in contact kom, maar dinsdagochtend zijn we al wandelend door het duin/bos behoorlijk belaagd en te grazen genomen, tjonge jonge.. We hebben er nog last van..
    Het is me te warm buiten op het moment. Wat ben ik blij dat ik niet meer naar Gran Can hoef, erg hè, zoveel mensen zouden het graag willen en ik zit liever binnen in Holland 🤔

Geef een reactie

