Mysterieuze kuiltjes..

zand (Small)Er zijn veel programma’s over gemaakt, veel verhalen rouleren er wel over mysterieuze zaken die gebeuren. Of het nu graancirkels zijn, onverklaarbare lichten, het Roswellincident. Het blijft mysterieus.
Een meldpunt www.ufomeldpunt.nl bestaat ook nog. Omdat ik even wat research zat te doen kwam ik dat tegen.
Zag dat vandaag iemand uit mijn naburige dorp een melding maakt van weer een vreemd object gezien te hebben op de camping in Zundert. Of een bewoner uit Ouderkerk die op de 7e een “bloem” zag boven Nieuwerkerk aan den IJssel.Kan me daar dan even niets bij voorstellen.
Maar ja ik kwam natuurlijk niet voor niets op dit onderwerp want vanavond was ik even bezig om mijn plantjes wat vocht te geven (in de kas want buiten hadden ze vannacht genoeg gekregen) toen ik een musje zag zitten pikken in het zand naast de blokhut.
Mijn zoon heeft daar al zand geëgaliseerd om het later nog verder te betegelen onder het mom van bij mijn moeder kan ik alles wel in etappes doen.
Ach ja alles went ( de straat voor het huis duurde 3 jaar voordat het echt helemaal klaar was) en als het me te lang duurt ga ik het gewoon zelf doen. Zo nauw luistert het niet naast die blokhut en heb al eerder een stukje betegeld. Zand 1 (Small)
Maar daar ging het nu niet over. In kijk wat dat musje nu aan het eten is en ik zie een hele rij met kuiltjes in het zand zitten, gevuld met schelpjes.
Mysterieuze kuiltjes allemaal op dezelfde afstand van elkaar. Ik vind het gek en mijn fantasie gaat met me op hol.
Wat is dit nu toch, is hier een ufo geland, zijn er buitenaardse wezentjes geweest vannacht die daar afdrukken in het zand gemaakt hebben.
Is het een dier geweest, maar dat kan eigenlijk niet want de kuiltjes liggen in een rechte lijn achter elkaar wat ook meteen uitsluit dat het mijn voetstappen zijn. Zo heb ik namelijk nog nooit gelopen.
Ik besluit toch maar een aantal foto’s te maken want tenslotte moet die fenomeen wel vastgelegd worden. Zal ik het meteen melden bij het ufo meldpunt of nog even wachten en er over nadenken hoe het kan en waarom er ook in die kuiltjes schelpjes liggen alsof ze uitgezocht zijn.
Door trilling van het zand komen de schelpen naar boven. (ga maar eens zand zeven)
Dus misschien door het landen van de ufo had het zand getrild en waren de schelpjes naar boven gekomen. Of misschien hadden de ufo kindertjes er in zitten spelen?
Als ik de foto’s genomen heb, stap ik terug en stoot ik voor de zoveelste keer mijn kop tegen de uitbouw van de blokhut en dat komt hard aan en ik kijk boos omhoog alsof dat stuk hout zich daar iets van aan zal trekken of er wat aan kan doen.
Dak (Small)En of het nou kwam door die klap op mijn kop of doordat ik omhoog keek. Ik was ineens een illusie armer. Nee ik hoefde geen ufomeldpunt te bellen.
Zoals met zoveel verschijnselen is er gewoon een logische verklaring voor. Een bui regen heeft vannacht er voor gezorgd dat door de golvende platen op mijn dak deze kuiltjes zijn ontstaan op gelijke afstand van elkaar.

Dit bericht werd geplaatst in Algemeen en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

18 reacties op Mysterieuze kuiltjes..

  1. Rob Alberts zegt:

    Prachtverhaal

    Vrolijke groet,

  2. Marja zegt:

    Aha. Dus zo krijg je je heldere momenten. Gewoon je kop stoten en dan gaat er een lichtje branden.

  3. AnneMarie zegt:

    Spannend gebracht met een simpele verklaring. Leuk verhaal.

  4. Hartelijke Hot Hulk zegt:

    Gelukkig maar!

  5. Een mooi verhaal Anneke, hier was achteraf een logische verklaring voor, maar ik heb wel op het puntje van mijn stoel gezeten hoor.

  6. Haha, ik dacht al, er moet een simpele verklaring voor zijn! Grappig de manier waarop je erachter kwam. Maar ik zou iets ophangen aan die uitbouw hoor, een rode zakdoek of zo 😉

  7. Rietepietz zegt:

    Whahaha, gewéldig verhaal! Inderdaad is er meestal een logische verklaring voor dit soort dingen maar dat zal niet altijd meteen aan het licht komen. Jij hebt je hoofd goed gebruikt, maar sommige mensen willen er gewoon in geloven!

  8. Kakel zegt:

    Zo zie je toch het bijzondere in van het alledaagse (-: Wat een heerlijk blog!

  9. minoesjka2 zegt:

    Nou, zo zie je, heeft je hoofd stoten voor het eerst een oplossing gebracht haahaha… ……… trouwens, na vandaag zullen er nog diepere kuilen liggen ben ik bang.

Geef een reactie

