Dat rot briefje……

imagesVanmorgen was ik voor de zondag al redelijk vroeg op. Mijn klusje van zondagmorgen meestal mijn dagboek bijwerken en dat deed ik vandaag ook. Nog even zitten chatten met een vriend en opeens kreeg ik de kriebels en wilde ik nog van alles gaan doen.
Dus wat op gaan ruimen, de laatste vaat weggewassen, nog de strijk gedaan. En daarna mijn koffer inpakken en wilde mijn briefje pakken waar ik heel de week al opgeschreven had wat ik mee moest nemen. Heel de week ligt dat briefje al met een pen op tafel en nu ik hem nodig had. Weg briefje……. verdwenen met mijn opruimwoede. Ik kon het niet uitstaan.
Alle oude kranten die ik weggegooid had nagekeken, in de vuilnisbak. Ben nogal fanatiek in het scheiden van afval dus op de gootsteen staat nog een klein bakje waar ik papieren theezakjes in gooi en ook bijvoorbeeld kleine briefjes zoals kassabonnen. Ook daar niet, nog in de vuilnisbak gekeken. Ik snapte er echt helemaal niets van hoor.
Nou ja dan maar zonder briefje inpakken die zooi maar op een of andere manier miste ik het wel, alsof ik helemaal mijn houvast kwijt was. Heel stom en misschien kinderachtig maar zo ga ik nu eenmaal altijd te werk als ik op vakantie ga. Het lijstje afstrepen en dan is het goed.
En dan blijf ik met het gevoel zitten dat ik wat vergeten ben, wat een ramp ook hé. Pff wat maak ik me eigenlijk druk om zo iets onbenulligs. Heb geld bij me als ik wat vergeet kan ik het toch gewoon weer kopen. ik neen op vakantieMijn portemonnee, fototoestel, opladers, telefoon, medicijnen en de rest komt vast wel goed.
Dat heb ik allemaal dus morgen lekker vertrekken. Maar dat rot briefje waar is dat nou ik vredesnaam gebleven
. Er is niemand in huis geweest het kan toch niet zomaar verdwenen zijn daar snap ik dan nog steeds niets van.
Ik zet het maar van me af. Had ook nog een verjaardag vandaag, nog  naar het ziekenhuis geweest waar ik met tranen in mijn ogen wegging omdat ik het nog steeds moeilijk vind en voel alsof ik ze hartstikke in de steek laat. Maar ze zeiden zelf allebei ga nou maar joh..het komt wel goed. Ik weet heus wel dat ik niet onmisbaar ben maar toch….
Dus ik ga wel. Mijn zus belt nog op met instructies wat ik niet mag vergeten, hoe laat ze precies komt, dat mijn fiets dan voor al klaar moet staan en zo heeft ze nog wat dingen tot aan het meenemen van zeeppoeder want misschien wil ze een wasje doen en zelf heeft ze alleen vloeibaar wasmiddel. Voor een week, ze lijkt wel gek om dan te gaan wassen maar goed als ze dat gravakantieag doet gaat ze haar gang maar, mij niet gezien. Ga ik wel in het bubbelbad haha dat lijkt me lekkerder.
Nou ja met een dubbel gevoel ga ik dus morgenvroeg al naar PAASLOO….. en vaak zijn vakanties waar je het meest tegenop ziet of weinig zin in hebt de leukste vakanties dus daar ga ik maar van uit……  Dus PAASLOO HERE WE COME en lieve bloggers tot na de vakantie.

Dit bericht werd geplaatst in Algemeen. Bookmark de permalink .

13 reacties op Dat rot briefje……

  1. staartje zegt:

    Veel plezier! Ga genieten

  2. Hartelijke Hot Hulk zegt:

    Fijne vakantie!
    Je hebt het verdient.

  3. Neeltje zegt:

    Hele fijne vakantie en tot blogs!

  4. Rob Alberts zegt:

    Fijne vakantie!

    Zonnige werkgroet,

  5. ellymay47 zegt:

    fijne vakantie……….geniet er lekker van

  6. Marja zegt:

    Ga lekker genieten samen.

  7. Jandorie…op dat briefje staan de belangrijkste dingen!! Ik wens je een hele fijne vakantie Anneke, geniet er van.

  8. Geniet ervan samen! Jullie hebben het verdiend!

  9. tagrijn zegt:

    Schrale troost: als je thuiskomt, vind je natuurlijk dat briefje. Paasloo, is dat niet bij de weerribben? Mooi joh!

  10. Rietepietz zegt:

    Héél veel plezier en ik hoop dat je alles een beetje van je af kunt zetten. Aan het weer zl het niet liggen denk ik.

  11. Kakel zegt:

    Ik heb een paklijst in mijn laptop staan. Even printen en voila!
    Je bent echt aan vakantie toe en je hebt er eentje verdiend ook. Lekker gaan en gewoon contact houden met de zieke. Heel veel plezier!

  12. minoesjka2 zegt:

    Nou, ook ik ben een weekje weggeweest en hoop dat jij net zo genoten hebt als ik.

Geef een reactie

