Mooie praatjes….

Had eigenlijk een blog geschreven waarin ik flink zat te klagen en te zeuren maar heb hem toch maar weer verwijderd, count your blessings Anna en ga niet zitten zeuren over het feit dat je pas een week even last heb van jouw arm terwijl zoveel mensen chronisch ziek zijn die minder klagen. Al had ik eerlijk gezegd wel iets meer verwacht te kunnen dan ik kan zonder verband, sterker nog ik kan gewoon minder omdat hij niet beschermd is nu dus zo nu en dan is het even flink jodelen…..  Dus de omschrijving van de dokter medisch gezien mag je alles met die arm snap ik nu ook ;(…….
Count my blessings:
–  Vandaag belde mijn zoon dat het financieel rond was met hun huis, nog een papiertje te gaan en ze kunnen de koopovereenkomst gaan tekenen….
–  Mijn zusje en zwager die gisteren meegingen naar het ziekenhuis met me zodat ik ook even op bezoek kon bij mijn broer en schoonzusje
–  Morgen komt mijn vriendin weer me ophalen en gaan we lekker lunchen bij de Hema, beetje beppen en boodschappen doen……..
–  Een vriend die belt om te vragen hoe het gaat
–  Appjes van mensen die vragen hoe het met me gaat
–  Leuk vooruitzicht om het weekend naar mijn vriendin in Harderwijk te gaan
–  Ondanks dat het weer een beetje tegen zat toch nog wat lekker in de tuin kunnen   rommelen vanmiddag en lekker bakje thee buiten drinken in het zonnetje, moest wel   gauw want hij was zo weer verdwenen 😉
–  Toch mijn accu van de fiets maar even onder stroom gezet, nu nog niet maar maandag toch maar eens proberen wat meters te maken
–  Weer eens tijd op wat blogs te lezen
–  Leuke onderwerpen voor de krant om over te schrijven
–  Lekker muziekje op staan met veel oude nummers die ik lang niet gehoord had wat een cadeautjes er tussen
Kortom ik heb gewoon niets te klagen dus toch maar een positief verhaal er van gemaakt…al was het eigenlijk wel lekker om even flink te zeuren en te zitten miepen ook haha……
Nog wat foto’s die ik maakte onderweg naar mijn broer net voordat ik mijn duikeling maakte.

Dit bericht werd geplaatst in Algemeen, Polderverhalen en getagged met , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

14 reacties op Mooie praatjes….

  1. Rob Alberts zegt:

    Sterkte met het herstel van je arm.

    Bemoedigende groet,

  2. Lot zegt:

    Fijn weekend!

  3. Als we iets mankeren, willen we vaak dat het de volgende dag weer over is, maar dat lukt meestal niet. Sterkte Anneke.

  4. Je zegeningen zijn talrijk.. mooi zo eens op een rijtje zetten hè.
    Als er iets aan de hand is vergeet je dat soort dingen soms! Goed gedaan hoor en nogmaals sterkte en beterschap!

  5. Rietepietz zegt:

    Tja….. normaal gesproken ga je een week of 6 in het gips met een breuk dus lijkt het me écht volkómen logisch dat je er nog niets mee kunt.. Je kunt nu dus door heel kleine bewegingen te maken voorkómen dat de arm te stijf wordt maar dat is iets ánders dan de arm gebruiken! ( zei ze een beetje pinnig om je even op het rechte pad te trekken) Maandag fietsen is véél te vroeg maar daar kom je zelf wel achter denk ik. Hou nu die 6 weken eens even in je hoofd juffertje ongeduld;-)

    • gewoonanneke zegt:

      Had ik maar naar je geluisterd, maandag een klein stukje ging goed maar woensdag al weer een eind met mijn zus was gewoon te veel. Eigen schuld dikke bult, moet ik nu weer voor boeten en een paar dagen extra rust nemen.

  6. minoesjka2 zegt:

    Ach Anneke, je mag best klagen hoor, want het is ook helemaal niet leuk, zo’n pijnlijke, haast niet te gebruiken arm. Als je er maar niet in blijft hangen, en het voordeel van even lekker klagen is dat je die blessings weer veel beter ziet, en er extra blij mee bent.

  7. Mooie overzicht van je zegeningen. Maar je mag klagen, je kunt en mag nooit met een ander vergelijken. Het is vervelend en pijnlijk en frustrerend om voor tijdelijk zo belemmerd te voelen.
    Ondertussen ben je nu aan het genieten van een heerlijk weekend, hoop dat het gezellig was.

Geef een reactie

