Altijd op ’t laatste moment

Morgen ga ik naar Harderwijk naar mijn vriendin, ze is gestopt met werken en geeft een feestje ter gelegenheid van haar vele vrije tijd dat ze nu heeft gekregen haha.
Bij de uitnodiging die ik kreeg zat ook een brief van haar dochter of we allemaal iets op een A4 tje wilde maken wat met ons te maken heeft. Die brief en uitnodiging kreeg ik al een paar maanden geleden maar zoals zo vaak toch weer toch het laatste gewacht met iets maken.
Inderdaad, vanavond dus.
Had wel een idee om iets te doen met foto’s en wat teksten er bij die onze vriendschap, inmiddels zo’n 57 jaar vanaf de eerste klas lagere school dus een beetje weergeeft. We schelen 10 dagen in leeftijd dus dat is niet heel veel en ik ben de oudste ;).
Dat werd vanavond even foto’s opzoeken, zorgen dat ik niet te lang bleef kijken in de mappen haha en alles inscannen en in fotoshop bewerken en eerlijk gezegd ben ik niet ontevreden. Heb gewoon wat steekwoorden er in gezet. Had nog fotopapier waar ik het op afgedrukt heb.
Zo mijn cadeautjes zijn klaar dus en ik hoop dat ze het leuk vind en zo niet dan heb ik toch mijn best gedaan…….Goed weekend allemaal…….

naamloos-1-3-medium

Dit bericht werd geplaatst in Algemeen en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

16 reacties op Altijd op ’t laatste moment

  1. Dit zal zeker leuke herinneringen oproepen! Veel plezier!

  2. Erg leuk gedaan Anneke, ik wens je een fijne dag, en veel plezier.

  3. Neeltje zegt:

    Vindt ze vast heel erg leuk!

  4. Hartelijke Hot Hulk zegt:

    Prachtig werkstuk!
    Heel veel plezier gewenst.

  5. Rietepietz zegt:

    Hartstikke leuk gedaan, al met al toch best nog een aardig klusje, zeker nu je niet zomaar álles kunt doen zoals je wend bent.

    • gewoonanneke zegt:

      Nou die dokter had gezegd mijn hand los proberen te maken, meteen al want eerst was mijn hand heel erg dik en opgezet dus typen is dan een goede oefening en dat werkte ook wel. Dus wat dat betreft was ik niet zo beperkt.

  6. Kakel zegt:

    Je hebt echt je best gedaan en ik doe het je niet na! Ze zal je inzet zéker weten te waarderen.
    Fijne dag met elkaar.
    Lieve groet

  7. Wat mooi, inmiddels heb je het natuurlijk gegeven, zal ze blij mee geweest zijn!

  8. minoesjka2 zegt:

    Wat leuk gedaan zeg!! Hoop dat jullie nog heel nieuwe herinneringen kunnen maken samen en dat het natuurlijk een geweldig feest zal zijn.

Geef een reactie

