Avondje wellness

Vanmorgen voor het eerst weer mijn schoonmaakwerk op gepakt en ik moet zeggen, het viel me gewoon 100 % mee wat ik kon en waar ik nog moeite mee had. En ik had er ook gewoon heel veel zin in om weer te beginnen. Het zijn maar een paar uurtjes werken maar toch.
Mijn werkgevers waren ook blij dat ik er weer was en hun weer wat extra werk uit handen nam.
Ik had afgesproken dat ik een extra pauze zou nemen tussendoor en dat heb ik ook gedaan.
Weer een stapje genomen, verder niet heel veel meer gedaan vandaag, ik word gewoon nog een keer verstandig.
Had om een uur of half 6 nog geen zin om te gaan eten dus ik dacht, lekker even onder de zonnebank, heerlijk en dat heb ik gedaan. Even een paar uurtjes wellness thuis.
Mijn haar een maskertje gegeven, onder de zonnebank,  douchen, scrubben, oliën. Nagels knippen en vijlen, gezichtsmasker. Moet nodig naar de kapper, mijn eigen kapster is drie weken naar Bali de geluksvogel dus maar een keer een andere kapster op gaan zoeken.
En dan gemakkelijke kleding aan, het was inmiddels donker toen ik weer beneden kwam, kaarsjes aan, open haard (nepperd maar zo’n gezellig gezicht).
Salade gemaakt met nog gebakken aardappelen uit de oven, kopje verse muntthee.
Lekker op de bank genesteld en even niets meer. Na het eten lekker tuttig gaan zitten haken aan mijn sprei die bijna af is , nou ja bijna nog wel een paar weken haken om hem af te werken en ondertussen wat tv kijken naar programma’s die er even niet toe doen.
Gisteren bij mijn tafelmissie vond ik bij het opruimen ook een spreuk die ik ooit kocht bij het Kruidvat voor maar 1 euro maar ik vond hem zo mooi en helemaal waar. En gisteren heb ik hem meteen maar een plaatsje gegeven in mijn kamer.

forward

Dit bericht werd geplaatst in Algemeen, Familie en getagged met , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

9 reacties op Avondje wellness

  1. AnneMarie zegt:

    Hele mooie spreuk en wat een fijne welles avond. Puur genieten.

  2. Dat is een zeer wijze spreuk Anneke. Van zo’n wellness sessie, knap je helemaal op hè?

  3. Trees zegt:

    Fijn hè, jezelf eens lekker verwennen. Doe je goed. Ben blij dat het beter gaat als moet je het niet onderschatten hoor.. En die spreuk is inderdaad prachtig!!

  4. Rietepietz zegt:

    En dat alles onder het motto, je moet jezelf verwennen want een ander doet het niet”;-) heerlijk hoor!

    • gewoonanneke zegt:

      Gelukkig was het weekend mijn vriend er, ook wel heerlijk hoor dan een beetje verwend te worden gewoon met simpele dingen zoals even wat inschenken, bakje thee zetten. Toch wel leuk zo’n weekend lover haha.

  5. Mooie spreuk! En wijsheid komt met de jaren 😉 en heerlijk jezelf verwend, groot gelijk!

Geef een reactie

