Verankerde herinneringen

Toen ik vorig jaar iets schreef op de geboortedag van mijn dochtertje Angela Irene Roos, vandaag 8 oktober dus 36 jaar geleden, waar blijft de tijd, reageerde Lenjef (dank daarvoor) met een mooi en zo’n lief gedichtje dat zo waar is.
Ik heb het uitgetikt, voorzien van een (zelf genomen) foto van mijn lievelingsvlinder de kleine vuurvlinder en hij heeft een prominente plaats op mijn magneetbord.

gedichtje1

Lieve Angela al is het al weer 36 jaar geleden dat je werd geboren en bijna al weer 35 jaar geleden dat je overleed, ik zal je nooit vergeten…….

img_0265

Dit bericht werd geplaatst in Algemeen. Bookmark de permalink .

13 reacties op Verankerde herinneringen

  1. Hartelijke Hot Hulk zegt:

    Ik ontroer met je mee!

  2. Neeltje zegt:

    Prachtig gedichtje waarin met weinig woorden alles gezegd is.

  3. Marja zegt:

    Lenjef kan toveren met woorden. Prachtig! Sterkte vandaag.

  4. Een arm om je schouders vandaag Anneke!

  5. Zulke mooie en lieve woorden, zijn je toch wel een beetje tot steun Anneke.

  6. safealove zegt:

    Wat verschrikkelijk om een kind te verliezen en altijd te moeten missen.. 😢
    Ik hoop dat je mooie herinneringen hebt om te koesteren.

  7. Rietepietz zegt:

    En zó waar! Sterkte!

  8. ellymay47 zegt:

    Mooi geschreven heel sterkte

  9. beaunino zegt:

    Wat doen de mooie gedichtjes van Lenjef toch veel goeds. Prachtig is het. X

  10. minoesjka2 zegt:

    Wat een prachtig gedicht ……….. woorden kunnen je net zo raken als mensen, in dit geval jou dochter.

  11. Lenjef is een topper.. wat mooi hè!
    Zolang je haar blijft herinneren en dat ook nog uitdraagt zoals jij doet wordt Angela nooit vergeten!

  12. gewoonanneke zegt:

    @allemaal Dank voor alle lieve reacties en inderdaad het gedichtje zei alles………..

Geef een reactie

