Surprise surprise

peet-122-smallEen half jaar geleden begon mijn schoondochter er over dat ze een surprise party wilde gaan organiseren omdat peet-120-smallPeter 30 jaar werd en ze ging plannen er voor maken.
Kijken waar we het konden vieren, wie er moesten komen en wie wat zou gaan doen.
De allereerste optie om het te vieren in het café waar hij jaren gewerkt heeft achter de bar in zijn studententijd viel af, het werd te duur.
Dus gezocht naar een locatie waar zelf de catering verzorgd kan worden en zo kwam ze terecht bij de Tuinfluiter in een naburig dorp. Een clubhuis van een vogelvereniging dat verhuurd wordt voor feestjes en partijen, gelegen midden in een park.
Nu nog zorgen dat iedereen zijn mond hield en een plan verzinnen om Peter ergens naar toe te krijgen om hem daarna onverwacht mee te nemen naar deze locatie.
peet-9-smallEn daar zijn vrienden goed voor, hij zou met zijn vrienden een mannenavond hebben en met elkaar naar een of ander feest gaan.
Een groepsapp werd er gemaakt waarin de afspraken gemaakt werden en alle dingen geregeld, mensen uitgenodigd. Dat werkte wel goed ook.
Gisterenavond was het zo ver. Iedereen die uitgenodigd was, zo’n 60 man denk ik, waren binnen en hielden zich stil. Vooral de laatste weken vond ik dat lastig en moest ik er echt op lette op wat ik zei. ’s Middags was hij gaan voetballen en werd ook nog periodekampioen in de enige echte derby tegen het dorp waar het feest werd georganiseerd en de voetbalclub waar hij zelf ook jaren gevoetbald heeft. Voor Chantal een mooie gelegenheid om alles in orde te maken voor het feest. Opvallend veel jonge ouders ook al, dat heb je natuurlijk in die leeftijdsgroep, er worden aan de lopende band kinderen geboren. Zo schattig, er was er zelfs een die nog maar twee weken oud was. peet-36-smallEen vriend waar hij mee gewerkt had in het café die een eigen discotheek heeft verzorgde de muziek en startte toen hij binnen kwam met Lang zal ie leven….
Via de telefoon van Chantal konden we zien dat hij er aan kwam. Zat startklaar met mijn camera maar het duurde en duurde maar uiteindelijk ja hoor daar ging de deur open en keek een heel verraste zoon zo in mijn camera…… Toen had hij het echt pas door.
Van zijn vriend hoorde ik later dat die gezegd had dat hij nog iemand moest ophalen daar in de buurt en toen ze zagen dat er licht in de Tuinfluiter brandde hij tegen Peter zei, zullen we ff daar naar binnen stappen.
Ben je gek had Peter gezegd, ga daar niet naar binnen als die mensen daar een feestje hebben maar ze haalden hem toch over om het toch maar te doen, vandaar dat het ook zo lang duurde….
Er was echt niemand die zijn peet-108-smallmond voorbij gepraat had, hij was totaal verrast, had er echt geen idee van dat zag ik wel aan zijn gezicht. Nou ja het werd een heel gezellig feestje en hij vond het echt geweldig. Ze hadden er veel werk van gemaakt, leuk versierd en allerlei lekkere hapjes. Chantal haar ouders, zus en vriend hadden zich ontpopt als barpersoneel.
Een heel geslaagde surprise party voor zijn 30e verjaardag.

Dit bericht werd geplaatst in Algemeen, Familie en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

18 reacties op Surprise surprise

  1. Marja zegt:

    Geweldig. Ik hoop dat hij heeft genoten.
    Mij moeten ze echt never nooit verrassen. Ik raak dan meteen van de leg.

  2. Rietepietz zegt:

    Zó leuk als het lukt om het ook écht stil te houden, daar gaat hij nog héél lang van na genieten, ik weet het zéker!

    • gewoonanneke zegt:

      Nou het verwonderde mij wel hoor dat echt niemand zich versproken heeft. Waren best veel mensen die er vanaf weten. En hij is best altijd oplettend op dingen. Het was een complete verrassing voor hem.

  3. Super leuk dat het geslaagd was Anneke, dit is iets wat hij nooit zal vergeten lijkt mij.

  4. Kakel zegt:

    Wat ontzettend lief en leuk! Hier praten ze over tien jaar nog over (-:

  5. minoesjka2 zegt:

    Wat leuk zeg en fijn dat het zo’n geslaagd feest was🙂

  6. Rob Alberts zegt:

    Leuk!

    Feliciterende groet,

  7. Oh dat is altijd zo leuk als het lukt! Weer een super leuke herinnering!

  8. tagrijn zegt:

    Wat leuk dat echt niemand zijn mond voorbij heeft gepraat. Zo was het een superverrassing.

Geef een reactie

