Koeien doen meer dan loeien……

Ik kan het soms niet laten. Dan zie ik dieren met elkaar staan, vliegen of zitten zoals vorige week maandag toen ik op de Zaag was geweest en op de terugweg deze koeien in het water zag staan die in dat natuurgebied rondlopen. En dan hoor ik ze in gedachten met elkaar praten……….als in een stripverhaal.
Hier komt er weer een !!

koeien-a-smallkoeien-b-smallkoeien-c-smallkoeien-d-smallkoeien-e-smallkoeien-ef-smallkoeien-f-smallkoeien-g-smallkoeien-i-small

Dit bericht werd geplaatst in Algemeen, Polderverhalen en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

17 reacties op Koeien doen meer dan loeien……

  1. fialas zegt:

    wat grappig! Je had zeker eerst de foto’s en toen de teksten erbij gemaakt?

  2. Rietepietz zegt:

    O ja herkenbaar, zó leuk om te doen en een héél leuk geslaagd verhaal geworden!

  3. Kakel zegt:

    Anneke, dat heb je hartstikke leuk geschreven en gedaan! En ik weet ook precies waar je de foto’s gemaakt hebt. Dat maakt het net een tikkie leuker.

  4. Hahahaha…erg leuk gedaan Anneke!!

  5. Lot zegt:

    leuk begin van de dag.

Geef een reactie

