Een zware bevalling

Ja mijn computer doet het, ja ik kan weer een blog schrijven maar nee voor de rest is het nog even behelpen.
Ik wil het officepakket toevoegen en dan vraagt hij een code van mijn emailaccount en die staat dan in een excel bestand maar dat kan hij niet openen omdat office nog niet is geïnstalleerd. Een kip en het ei verhaal dus.
Ik had natuurlijk even die codes op moeten schrijven voordat ik probeerde het te installeren maar wist ik veel dat je daarvoor dus een emailaccount nodig was. Ik ben nog uit de tijd dat je er gewoon een CD instopte en dan ging het programma vanzelf draaien.
Het gaat vast wel lukken hoor, had vandaag ook niet zo heel veel geduld dus dat is ook geen goede raadgever natuurlijk.
Wel mijn oude computer met wat oude snoertjes nog een scherm, toetsenbord en muis van de zolder opgestart om achter de codes te komen. Dat is gelukt maar dan nog zegt dat rotprogramma dat hij het wachtwoord niet kent. Om gek te worden er van.
Had er gewoon vandaag nog niet aan moeten beginnen maar goed, kijk maar even naar de dingen die wel gelukt zijn zoals het vinden van mijn blog waarvan ik dan nog wel de code kende gelukkig uit mijn hoofd haha.
Het gaat morgen vast wel lukken en weer beter en anders vraag ik het gewoon aan zoonlief of ie even tijd heeft om te kijken er naar. Maar liever niet, liever doe ik het zelf. Eerst maar een nachtje slapen en dan komt het morgen wel meer.
Voorlopig kan ik verder alles er op.  En de rest kan ik gewoon nog even op mijn oude computer doen. Mijn kamer lijkt inmiddels wel een kantoorruimte met allemaal snoertjes en kabels op de grond.
Vandaag heb ik de behangklus afgesloten. Heb even ontslag genomen zeker tot aan nieuwjaar toe. Deze week lekker wat relaxed nog dingen doen voor de kerst en al mijn spieren even wat rust gunnen. De laatste boodschappen nog doen en weer eens wat gaan fotograferen, komt er de laatste weken helemaal niet meer van.
Nou ja bloggen kan ik weer, ook wel leuk natuurlijk en de rest zal ook wel komen.

Dit bericht werd geplaatst in Algemeen en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

20 reacties op Een zware bevalling

  1. Als het allemaal werkt, is het GEWELDIG!! Maar soms wordt je er tureluurs van Anneke.

  2. fialas zegt:

    doe jij nooit eens een paar uurtjes HELEMAAL NIETS?

  3. Neeltje zegt:

    Succes met installeren!

  4. Rob Alberts zegt:

    Succes met verder installeren en gebruiken van je nieuwe computer.

    Vrolijke groet,

  5. rietepietz zegt:

    Je hebt m’n diepste sympathie, heel erg . ##**###*** enz. Niet dat het vroeger makkelijk was toen je álles zelf moest installeren maar nú wordt je gek van de accounts en dat soort ellende. je kunt een you tube kanaal niet eens meer terug vinden zónder een googleaccount dus ja, ik snap wel dat je gewoon even de tijd neemt. Doe ik trouwens ook altijd als ik iets nieuws moet opstarten, eerst het meest noodzakelijke en pas als dat allemaal draait ga ik me “aan kunstjes” wagen.

  6. Het gaat je wel lukken! Windows 10 is wel wennen vind ik. Ik gebruik nu nog veel dingen niet die mogelijk best wel handig zijn. Zo af en toe kom ik ergens anders en dat is best leuk! Succes!!!

  7. Kakel zegt:

    Haha: je hebt even ontslag genomen (-:
    Tobben met je computer…ik word al niet goed wanneer ik er aan dénk. Ik heb een dik schrift waar ik alle wachtwoorden in noteer. Ik ken mezelf namelijk…

  8. minoesjka2 zegt:

    Ja, om zo iets te installeren moet je inderdaad geduld uit kunnen oefenen, want het is me nog al niet een klus, zeker met al die wachtwoorden en codes ……….. geef mij inderdaad ook maar een CDrom, maar goed, zo werkt het tegenwoordig niet meer.
    En dat ontslag van jou zal niet lang duren, immers het is bijna nieuwjaar hahahaha

    • gewoonanneke zegt:

      Ja het waren veel wachtwoorden, veel dingen opzoeken, gaat veel tijd inzitten maar ook wel weer leuk om te doen. Nou ik heb voorlopig mijn bijdrage wel geleverd hoor over een paar maanden wil ik wel wat in de tuin gaan doen maar nu even niet.

Geef een reactie

