Onverwacht cadeautje..

img_9565-smallVanmorgen lag ik nog in bed toen ik al een appje van Peter kreeg. Mam ik heb twee mooie tweedehands lenzen gezien voor je camera denk je dat het wat voor je is.
Met mijn slaperige hoofd bekeek ik de lenzen en die zagen er inderdaad wel heel goed uit maar om nou zomaar meteen zoveel geld weer uit te geven, zoveel had ik nou ook weer niet teruggekregenΒ bij mijn kwijtschelding. Maar voor al mijn hulp wilden zij er ook wat aan meebetalen.
Voor mezelf ben ik altijd wel zuinig om dingen aan te schaffen maar goed, ik zei, kijken kan altijd stuur maar een berichtje.
Peet ging voortvarend van start en binnen een kwartier had hij een afspraak voor vanavond gemaakt.
Vanavond met hem op pad gegaan, beer-knuffelhet was niet ver vandaan waar hij woont, hij kende de man waar de lenzen van waren dat scheelde ook wel weer natuurlijk.
Ik had inmiddels wel gekeken wat die lenzen nieuw kosten, best een hoop geld en het bedrag dat die man er voor vroeg was meer dan redelijk.
De lenzen waren in prima staat, geen krasje of iets er op. Allebei voorzien van beschermlenzen en zonnekappen. Β Ben ze even uit gaan proberen en dat leverde best een mooi resultaat op.
En dan is het net als wanneer je naar een puppy of kitten gaat kijken, als je het ziet ben je meteen verkocht. Ik wel tenminste.
Mijn ene lens was hard aan vervanging toe en de andere is wel een beetje een luxe artikel.
peter-3-small“Je fotografeert zo graag mam en zoveel andere hobby’s heb je nu ook weer niet dus neem ze nou maar” zei Peter en zo ging ik toch maar overstag. Hij ging nog even gezellig mee om een bakje te doen voordat hij weer naar de voetbal moest.
En ik ben er natuurlijk heel erg blij mee, vanavond binnen al wat zitten uitproberen en morgen als het droog is tenminste even naar buiten er mee. Ben heel benieuwd naar het resultaat en het werken er mee.
Dit had ik vanmorgen toen ik wakker werd niet kunnen bedenken maar juist die onverwachte dingen zijn vaak het leukste natuurlijk.

 

Dit bericht werd geplaatst in Algemeen, Familie en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

14 reacties op Onverwacht cadeautje..

  1. AnneMarie zegt:

    Wow, dat is leuk. Ik voel helemaal met je mee. Zo blij als een kind ermee natuurlijk. Dat zou ik wel hebben tenminste. Nu kunnen we dus nog mooiere foto’s van je verwachten. Ik kijk ernaar uit.

  2. Gefeliciteerd Anneke, veel plezier ermee!

  3. rietepietz zegt:

    Helemaal leuk toch, en lief van je zoon dat ze met je meedenken Γ©n het mogelijk maken.

  4. minoesjka2 zegt:

    Wat een lieve zoon heb je toch πŸ™‚ Trouwens, mooie foto van hem.

  5. Je maakt mooie foto’s dus goed bekeken van zoon.

Geef een reactie

