Het blijft leuk..

Het klinkt misschien een beetje saai maar het blijft gewoon leuk de weekenden met mijn lief samen, eigenlijk wordt het alleen maar leuker en vertrouwder.
Vaak gebeuren dingen als je er niet meer mee bezig bent en dat was in dit geval ook zo. Na wat dates in de jaren dat ik alleen ben die eigenlijk toch weer nergens op uit liepen en vaak wel teleurstellend waren of eindigden had ik dat hoofdstuk eigenlijk al een beetje afgesloten. Tot ik dat ene mailtje kreeg dat me best aansprak. Geen opgeklopt verhaal maar gewoon leuk en zoals ik hem nu ken toen al precies zoals ie was. Het duurde toen nog best een aantal maanden van mailen, chatten en bellen voordat we voor het eerst een keer afspraken.
Een bijzonder leuke dag in Amersfoort en sinds die tijd zijn we gewoon dikke maatjes eigenlijk en was de klik er meteen, bijna al weer een jaar geleden.
We hebben een modus gevonden dat we om het weekend een lang weekend samen zijn, wisselend bij hem en bij mij en dat bevalt eigenlijk best goed.|
Hij genietend van de charme van de rivieren en de polder en ik van de mooie bosrijke omgeving van Apeldoorn en de Veluwe.
Iedere keer zo blij als hij komt of ik daar kom en weer even wennen als ie weer weggaat of als ik naar huis ga maar toch ook wel met een gevoel allebei ons eigen ding kunnen doen en dat is goed zoals het nu is.
De lol in het koken die ik gekregen heb, want voor iemand koken is gewoon leuker en samen eten veel gezelliger.
En voor de rest gewoon leuke dingen samen doen,  met elkaar praten over van alles, we raken schijnbaar nooit uitgepraat, intimiteit. Uitkijken naar onze tijd samen.
Ook echt een man haha zo leuk, ik hou daar van met zijn rake opmerkingen soms, allebei behoorlijk eigenwijs, regelmatig parerend qua kennis (hij wint meestal helaas haha maar dat geef ik niet toe natuurlijk). We zijn aan elkaar gewaagd en dat is alleen maar leuk.
En als het aan ons ligt, plakken we er gewoon nog een tijd aan vast. Vorige week heeft ie voor mij een tweedehands fiets gekocht. Ben daar wel blij mee, hoef ik geen stations fiets meer te huren en kan ik in Apeldoorn ook lekker fietsen met hem. Zelf moet ik ook nog op zoek naar een fiets voor hem. We hebben beide geen auto en zeker bij mij maar bij hem ook wel is een fiets toch wel heel fijn om ergens naar toe te gaan. Dus maar eens op FB of ergens op marktplaats kijken voor een niet te dure tweedehands.
Kortom even een verhaaltje over mijn lief die ik inmiddels toch wel in mijn hart gesloten heb na weer een superfijn weekend.

Dit bericht werd geplaatst in Algemeen, Familie. Bookmark de permalink .

15 reacties op Het blijft leuk..

  1. AnneMarie zegt:

    Weer lekker opgeknapt terug gekomen dus. Fijn zo’n lief met daarbij van die heerlijke weekenden. Hoop dat jullie nog jaren van elkaar mogen genieten.

  2. matroos zegt:

    Fijn om toch een ‘maatje’te hebben hé en ook nog gewoon je eigen dingen te doen.

  3. Hartelijke Hot Hulk zegt:

    Herkenbaar
    Herkenbaar
    Herkenbaar

  4. Marja zegt:

    Heerlijk om te lezen.

  5. tagrijn zegt:

    Wat geweldig dat het geluk weer volop in je leven is teruggekeerd.

  6. Rob Alberts zegt:

    Gefeliciteerd met dit samen zijn.

    Vrolijke groet,

  7. rietepietz zegt:

    Wat een fijn verhaal, het is je zó gegund. Geluk kun je niet afdwingen maar wel met beide handen aanpakken als het op je pad komt.

  8. minoesjka2 zegt:

    Klinkt om jaloers op te worden Anneke 🙂
    Mooi hoor, hoe iets kan lopen, hé/ En ja je kunt het niet afdwingen, het komt op je pad of niet.
    Hoop en wens dat jullie nog heel lang van en met elkaar mogen genieten.

Geef een reactie

