Bijna klaar…….

Mnaamloosijn bijkeuken is bijna klaar en vandaag ben ik met een vriendin nog de laatste dingen die ik nodig heb wezen kopen. We hebben er meteen een gezellig uitje van gemaakt.
Ik moest nog een nieuw stukje zeil in de bijkeuken hebben om het af te maken dus daar gingen we voor en slaagde ik ook wel bij Kwantum. Geen heel duur zeil genomen en wel een stukje extra erbij zodat ik in de wintermaanden als mijn fiets daar binnen staat er een strookje overheen kan leggen waar mijn fiets komt te staan. In de zomermaanden kan ik het dan wel weer oprollen en op de zolder leggen. Het was wel 4 meter lang dus we konden het niet in de auto meenemen. Ik ben altijd nogal makkelijk en dacht dat vouwen we even dubbel dat kleine eindje maar die man zei wel dat kunt u beter niet doen en voor 15 euro brachten ze het thuis dus toch maar het zekere voor het onzekere genomen.
Bij Karwei nog de laatste latjes, een plank en kabelgootjes gekocht, mijn vriendin en ik beide met een kortingsbon, toch 6 euro uitgespaard maar ja daar hebben we dan weer een broodje voor gekocht bij de Hema.  Zij rijdt voor mij dus had ik haar getrakteerd, niet dat het hoefde van haar hoor maar ik vind dat niet meer dan redelijk tenslotte rijdt haar auto ook niet op water.63c3b09de6da07019c60e5ff0a4b5538
Nou ja ook wat lopen snuffelen hier en daar, was wel gezellig weer voor een keer.
We waren op tijd gegaan al vanmorgen dus ook weer redelijk op tijd thuis dus kon ik de afwerklatjes nog even aanbrengen. En het snoer wegwerken met de kabelgootjes en nog een klein stukje van een kastje verven. Gisteren het grootste gedeelte gedaan maar de deurtjes kon ik natuurlijk niet aan twee kanten tegelijk verven dus die moesten nog een likkie verf hebben. Het ziet er best mooi uit eigenlijk zo.
Alleen nu nog wat kitten hier en daar als het droog is maar dat wordt een klusje voor volgende week. Als het klaar is zal ik wel eens wat foto’s plaatsen van het eindresultaat haha.
Morgen ga ik al op tijd naar Apeldoorn, echt heel veel zin in. Morgen is het ook precies een jaar geleden dat we onze eerste date hadden. Daarvoor hadden we ook al maanden zitten chatten, mailen en bellen maar de eerste ontmoeting dus een jaar geleden.
Toch wel leuk dat ik precies op die dag bij hem ben morgen. Al is het natuurlijk wel een man, die hebben daar niet zoveel mee als een vrouw haha. Dus ik ga hem maar verrassen, hoop niet dat hij toevallig mijn blog leest natuurlijk vandaag maar ik heb chocolade dolfijntjes gekocht. Ben niet zo van de hartjes en teveel sentiment. Maar hoop nog een lange DOLFIJNE tijd met hem te hebben.
(Zo die heeft pech, een dolfijntje minder, die wilde niet terug in het zakje, tja wat moest ik er dan mee doen, lekker bij de thee dus maar vanavond opgegeten 😉 )

img_1365
Ben even heel ontrouw aan de meeste bloggers met lezen en reageren, hoop volgende week weer eens een inhaalslag te maken. Zondag heb ik nog een groot feest meteen als ik weer thuiskom, maandag moet ik i.p.v. dinsdag werken dus even ook geen blogjes. Daarna heb ik gewoon een week nodig om even bij te komen haha……

Dit bericht werd geplaatst in Algemeen, Veluwe verhalen en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

14 reacties op Bijna klaar…….

  1. Marja zegt:

    Proficiat met je dol fijne jaar.

  2. rietepietz zegt:

    Leuke vondst, die “dolfijne” tijd. Kon het zeil niet in de andere richting opgerold worden? Of had je meer dan 4 meter nodig. Fijn weekend met je “date”!

    • gewoonanneke zegt:

      Nou ik heb die rol binnengekregen dan zit er een koker in om het mooi te houden dus prima zo eigenlijk. Als er ergens een kreukel inzit die er niet meer uitgaat is het ook zonde en voor die 15 euro wilde ik geen gezeur.

  3. Lot zegt:

    Ik heb ook een stukje zeil nodig voor in een kast, toch eens bij Kwantum kijken.

  4. Neeltje zegt:

    (Dol) fijn weekend! 🤗

  5. minoesjka2 zegt:

    Gefeliciteerd hoor met jullie 1 jarig samen zijn. Toch bijzonder 🙂 En wat leuk, die dolfijntjes …… wens jullie samen dan ook nog een dolFijne tijd toe.
    En wat het lezen bij ons betreft? Dat maakt toch helemaal niet uit…….. het is net als bloggen geen verplichting en ik blijf toch wel lezen bij jou hoor.

    • gewoonanneke zegt:

      Dank je wel. Het was een leuk weekend weer in Apeldoorn> Raak er al een beetje thuis zo iedere maand een weekend daar. Binnenkort weer eens combineren met de Apenheul, ook wel weer zin in .

  6. tagrijn zegt:

    Wat ben jij toch handig. Misschien iets als klusZZP’er?

    • gewoonanneke zegt:

      Tja weet niet of iedereen mij in huis wil hebben haha. Maar heb er inderdaad wel eens aan gedacht om bij oudere dingen te doen zoals iets ophangen, een gaatje boren, zijn best veel mensen die dat niet meer kunnen.

  7. ria zegt:

    Ik hoop dat het een dolfijn weekend is geweest en dat er nog vele dolfijne weekendjes moge volgen 🙂
    Geniet van een rustig weekje. De rest komt wel weer.

Geef een reactie

