Een geweldig feest…….

IMG_0149 (Large)Gisteren extra vroeg uit Apeldoorn terug gekomen want ik was uitgenodigd bij mijn werkgeefster Cobi in het café die 25 jaar begon met dit café. Haar man Francis en dochter hadden een surprise party georganiseerd waar ze op een gegeven moment wel wat van wist maar niet wat er zou gebeuren tenslotte moest het café een beetje omgebouwd worden tot feestzaal.
Ik was uitgenodigd als gast maar had aangeboden om wat foto’s te maken en Francis had het niet willen vragen. Maar ik vind het alleen maar leuk om te doen, heb toch geen zitvlees om heel de middag ergens te gaan zitten of zo. En het is gewoon zo als ik overal foto’s ga maken dan kom ik veel gemakkelijker met mensen in gesprek en dat bleek nu ook wel weer.
Van die 25 jaar waren er mensen uitgenodigd, voor het grootste gedeelte waren dat wel wat oudere mensen maar er liep ook nog wel wat jeugd dus een mooie mix eigenlijk wel.
Meteen vanaf het begin zat de sfeer er goed in, blijkbaar had iedereen wel zin in een feestje. Het begon om 1 uur ’s middags en toen ik zo half 2 er was waren er al aardig wat gasten. IMG_0218 (3) (Large)
Wat een superleuk feest werd het, gezellige muziek, een koud, warm en toetjes buffet en gewoon zo’n geweldige sfeer.
Ook wel een serieuze noot want Cobi haar moeder is vrij ernstig ziek en ligt al een paar weken in het ziekenhuis. Gelukkig zit er een opgaande lijn in maar toch een kleine domper op zo’n mooi feest.
Twee artiesten kwamen er, Helemaal Hollands want dat heeft toch wel hun voorkeur maar ook die maakten er een mooi persoonlijk feestje van. En nog een artiest Peter Marnier die een medleys van Engelbert Humperdinck en Tom Jones zong, Cobi’s favorieten.
Een collega restauranthouder had gezorgd voor een heerlijk buffet. Eerst salades en koude gerechten, daarna een warm buffet en nog ijs toe. Prima verzorgd.
Heb echt met zoveel mensen weer eens bijgepraat, mooie verhalen gehoord, ook minder mooie van iemand die ging scheiden. Nog wat genetwerkt en een afspraak gemaakt voor een interview. Kortom het was een super geweldig feest dat tot een uur of 8 duurde.
Ze hadden vandaag gevraagd of ik wilde komen helpen met opruimen en dat heb ik gedaan. Best zwaar werk, veel boenen en dweilen want de vloeren zagen er niet uit en plakten aan alle kIMG_0224 (Large)anten. Nou ja dubbele uren gemaakt maar dan mag ik de volgende keer overslaan dus dat is dan ook wel een heerlijk vooruitzicht.
Rest van de week weinig vaste afspraken dus lekker eens wat in huis gaan rommelen, rustig aan en even een beetje bijkomen want zo’n weekend hakt er aardig in moet ik zeggen. De reacties van de mensen die er geweest zijn waren zo positief, echt een ouderwets gezellig feest met heerlijk eten erbij. En leuk was het en daar gaat het om tenslotte………..

Dit bericht werd geplaatst in Algemeen en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

6 reacties op Een geweldig feest…….

  1. JasMien zegt:

    Dat zag er echt een leuk en lekker feest uit!

  2. Marja zegt:

    Een heerlijk verslag.

  3. rietepietz zegt:

    Een geweldig feest dus, dat is vast een leuke opkikker voor het “feestvarken.
    Wat ik me nog herinner van ons 50 jarig huwelijks feest was de blijdschap van eigenaren van de feestgelegenheid dát het zo’n mooi feest was. Dat leek mij heel normaal maar menig feest blijkt toch te exploderen door onderlingen ruzies.

Geef een reactie

