Afmelden….

Mijn plannen die ik voor vandaag gemaakt had heb ik vanmorgen toen ik het zonnetje zo lekker zag schijnen meteen in de prullenbak gegooid.
Eerst nog even wat af te handelen zaken op de computer gedaan. Voor mijn vriendin nog wat uitdraaien en meteen even gebracht, een afspraak bevestigen, facturen van het jeugdwerk betalen. Allemaal van die dingen zo in de geest “van dat komt nog wel een keer” .
Maar vanmorgen eens al die kleine dingetjes gedaan en daarbij me ook bij heel veel nieuwsbrieven afgemeld. Werd helemaal  gek van al die mailtjes die ik kreeg, gevraagd en ongevraagd.
Soms best leuk die nieuwsbrieven dus ik klik nogal snel op ja als ik bijvoorbeeld ergens bestel, daar ga ik eens mee stoppen. Volgens mij wordt je dan ook flink doorgelinkt maar andere sites die ook weer van die nieuwsbrieven of “mooie aanbiedingen” sturen of dat ik “weer eens wat gewonnen heb”.
Weg met die zooi, het ruimt lekker op.
Lege flessen weggebracht, die brief die er al weer even lag gepost, oude kranten klaargezet om op te laten halen, een wasje gedraaid en opgehangen. Wat kan een mens eigenlijk veel doen in een paar uurtjes.
Daarna heerlijk op de fiets te polder in, lekker een eind gaan fietsen. De wind is gedraaid ono dus als ik heen over de dijk ga fietsen heb ik lekker het windje in mijn rug. Terug kies ik een route door het Loetbos, ook weinig last van de wind. Trouwens met mijn ondersteuning en het zonnetje er bij vind ik zo’n beetje wind er bij ook niet erg.
Onderweg zie ik de goudfazant weer een keer op dezelfde plek waar ik hem al eerder een keer op de foto heb gezet. Wat een prachtig beest is het toch eigenlijk om te zien en hij blijft nog gewoon bezig ook, al kom ik redelijk dicht bij hem in de buurt. Die mooie kleuren en zo’n heel lange staart. Leuk….. daar word ik vrolijk van.
Morgen ga ik weer naar Apeldoorn, een weekje eerder dan gepland, volgende weekend gaat Wim naar Frankrijk op werkvakantie als tolk haha met vrienden en drie weken elkaar niet zien vonden we toch wel heel lang.

Zin in………….. Fijn weekend allemaal vast gewenst. Ik meld me even af voor een paar dagen…..;)

Dit bericht werd geplaatst in Algemeen, Polderverhalen en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

23 reacties op Afmelden….

  1. Mooie foto’s van deze kleurrijke vogel Anneke. Veel plezier in Apeldoorn, volgende week schijnt het heerlijk weer te worden, dus geniet ervan!

  2. Marja zegt:

    Fijn weekend samen.

  3. rietepietz zegt:

    Een héél fijn weekend, het wordt ook aadig weer volgens mij dus dat zal wel goedkomen.
    Ik krijg nooit nieuwsbrieven en dat wil ik ook graag zo houden;-)

  4. Ik wens je heel fijn weekend!
    Nieuwsbrieven, daar ben ik altijd gelukkig vrij selectief in geweest.

  5. Wat een kleurenexplosie van deze vogel, echt prachtig!
    Fijn weekend gewenst alvast!

  6. Neeltje zegt:

    Prachtige vogel! Fijn weekend!

  7. minoesjka2 zegt:

    Wat een schitterende kleuren heeft die fazant hé ? Een heel fijn weekend in een hopelijk zonnig Apeldoorn 🙂

  8. beaunino zegt:

    Fijn weekend Anneke, het wordt heerlijk weer.

  9. Je bent alweer in Apeldoorn! Veel plezier hoor, genieten!

  10. ria zegt:

    Ik hoop dat je op en top geniet met z’n tweetjes.

Geef een reactie

