Uit de kou

Putter7Gisteren nog niets gedaan met die verwarming, geen zin om die zolder op te gaan en ’s avonds moest ik toch weg. Maar vanmorgen toen ik in huis zat te werken achter de computer vond ik het toch wel heel fris worden.
Het bijvullen was inderdaad een fluitje van een cent maar toen deed ie het nog niet. Na een uur was ie nog niet warm. Dus weer de zolder opgeklommen en daar de verwarmingsmonteur gebeld nadat ik eerst twee keer gereset had en nog ontlucht. Ik moet wel zeggen dat die mensen daar wel adequaat te werk gaan want met een paar simpele aanwijzingen, een programma even ingaan was het voor elkaar en was ik letterlijk weer uit de koude.
Het gekke is dat het ook wel een soort went want ik zette mijn verwarming even op 19.5 en bij 18 vond ik het al behoorlijk warm in huis. IMG_1162 (2)
Vandaag maar even rustig aan gedaan, het leek vanmorgen wel of ik onder een wals gelegen heb gisteren zo’n gevoel had ik in mijn spieren.
Gisteren had ik twee paar schoenen gekocht, eigenlijk een beetje overhaast, wil mijn zus niet de schuld geven maar die had verder weinig tijd dus twee paar best goedkope schoenen meegenomen. Maar eenmaal thuis even weer aangetrokken en het voelde gewoon niet lekker aan. Gaan ruilen maar vandaag en een paar wat duurdere en beter zittende korte laarsjes teruggekocht. (na ongeveer zo’n 30 paar gepast te hebben haha)  Meestal koop ik laarzen of schoenen omdat ik dat leuk vind maar nu de laatste maanden opeens een aantal achter elkaar die echt versleten zijn. Deze winter ook eigenlijk niets gekocht dus nu “moest” ik wel. Wat een straf zeg. 😉
Meteen wat boodschappen al voor het weekend gedaan. Ik had mijn camera niet meegenomen, dat is best een zware tas en met al die spierpijn, twee paar schoenen dacht ik dan kan er geen boodschap meer bij dus laat die maar even thuis.
En dan zie ik altijd mooie dingen onderweg zoals een groep putters/distelvinken of de altijd beweeglijke kwikstaarten. Zou dan gewoon met mijn ogen dicht moeten fietsen bij wijze van spreken dan natuurlijk geen zin om weer een buiteling te maken.  Maar gelukkig heb ik nog genoeg foto’s in het archief zitten. zon-28475
Bijna weer weekend, morgen komt mijn lief weer dus ik wens iedereen een heel fijn zonnig weekend toe. Vooral zondag schijnt een mooie dag te worden en zijn naam eer aan te doen.  Laten we dat dan maar hopen………….

Dit bericht werd geplaatst in Algemeen, Polderverhalen en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

12 reacties op Uit de kou

  1. Geweldig om zoveel mooie vogeltjes te zien, en te kunnen fotograferen Anneke. Ik wens je een fijn weekend, geniet er van!

  2. matroos zegt:

    Tjonge jij valt wel vaak,je mag wel een val cursus gaan doen.Wens je een stabiel weekend,of een liggend weekend in de zon.

  3. Rob Alberts zegt:

    Putters of kwikstaarten zie ik hier niet.

    Warme groet,

  4. rietepietz zegt:

    O ja, de moderne CV ketels geven heel veel zelf aan en als je die codes kunt opzoeken weet je vaak precies wat er aan de hand is. Gelukkig dat je geen nare gevolgens aan de val over hebt gehouden, ja spierpijn, dat is wel het minste dat je er aan over houdt!

  5. Lekker dar je weer warm zit, de mijne heeft na die ene keer na de reparatie niet meer geweigerd… Spierpijn ja dat zal wel, gelukkig geen hoofdpijn?
    ik wens jullie weer een fijn weekend! Dit keer zijn wij allebei in ons eigen huis. Maar maandag ga ik weer. Werkt Wim nog? Want dan ben je sowieso wel aangewezen op het weekend natuurlijk!

    • gewoonanneke zegt:

      Heb ook geen last meer gehad gelukkig. Wim heeft geen vast werk maar werkt wel veel thuis. Ik werk ook nog voor de krant dus zijn de weekenden nog het gemakkelijkste voor ons.

Geef een reactie

