Weinig inspiratie

Eigenlijk heb ik momenteel weinig inspiratie om te bloggen, soms heb ik opeens van die periodes.
Misschien komt het ook wel omdat mijn blog toch een soort afschrijven van me is en dat ik momenteel toch een luisterend oor heb dus het afschrijven is wat minder nodig denk ik.
En om nu iedere blog te schrijven over de polder, hoe mooi ik het er vind en vandaag weer zo genoten heb van alles wat ik tegenkwam.
Zoals de spelende hazen, de acrobaten in de lucht de kieviten en als ik bewust even een route kies waar ik weet dat vorig jaar veel zwarte stern waren word ik aangenaam verrast als ik zie dat er weer een hele groep daar vliegt, nog wel redelijk ver weg maar ik weet dat het wel weer een bezoekje of wat zal worden daar. Ik vind het zulke mooie vogels zoals ze over het water scheren, visjes vangen maar ook heel veel insecten.
En dan vergeet ik nog de rietzangers die momenteel volop de mooiste concerten verzorgen.


Of over mijn tuin, ik weet dat ik daar al zoveel keren over geschreven heb al is het best leuk momenteel.  Zaterdag voor het eerst eigen sla uit de tuin gegeten en het smaakte heerlijk.  Het was hier zaterdag heerlijk weer en we hebben  samen buiten smakelijk zitten gourmetten nadat we waren wezen fietsen en een terrasje gepikt hadden. Wat een mooie afsluiting van zo’n prachtige dag.


Recentelijk ook weinig boeiende verhalen gehoord bij de Hema of ergens anders.
Dus waar zou ik over moeten gaan bloggen haha….
Over mijn lief al is het een bijzonder boeiend mens en echt een soulmate van me en we zijn nog steeds heel blij met elkaar en we raken nog steeds niet uitgepraat.  En als ie weg is mis ik hem altijd wel een paar dagen en dan is het ook weer goed en na een week leven we weer toe naar ons weekend samen hier of in Apeldoorn.
Ach het is ook niet erg om wat minder te bloggen en wie weet komen er deze week nog dingen genoeg langs die een blogje waardig zijn.

 

Dit bericht werd geplaatst in Algemeen, Polderverhalen en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

22 reacties op Weinig inspiratie

  1. Voor iemand met weinig inspiratie heb je toch weer een heel leuk stukje neergezet. 🤗 Prachtige foto’s ook.

  2. Marja zegt:

    Doe maar lekker wat je zelf wilt en geniet van alles.

  3. Neeltje zegt:

    Nou, toch weer een blog vol! 😊

  4. Het is toch een mooi blog met fraaie foto’s geworden Anneke. Zo’n periode hebben we allemaal weleens.

  5. Mark Nankman zegt:

    Heel herkenbaar. Ik blog ook in golven. Inspiratie komt volgens mij ook in golven. Soms een periode bijna niets, en dan ineens weer heel veel.

  6. Herkenbaar en heerlijk om te lezen dat je soulmate hebt gevonden.

  7. rietepietz zegt:

    Het overkomt iedere blogger hoor zo’n periode , maar gelukkig zullen jouw natuurverhalen en foto’s niet snel vervelen.

  8. Lenjef zegt:

    Wispelturige inspiratie

    soms vloeien er zomaar vanzelf zinnen uit de pen
    een inktblauwe rivier
    op blanco schrijfpapier
    vaak blijft het vel langer wit dan het ei van een hen

    Van een witte hen hé, Anneke. 🙂
    Lenjef

  9. beaunino zegt:

    Het komt hoe het komt zeg ik altijd maar.

  10. Kakel zegt:

    Anneke, je hebt jezelf weer overtroffen met je foto’s! Werkelijk sublieme exemplaren zitten er tussen.
    Bloggen is soms net als poepen (-:
    Lieve groet

Geef een reactie

