Mooie moederdag……

marinka_fuchsia_hanging_basketVandaag Moederdag en hoewel het voor mij iedere keer als ik mijn kind zie, spreek of hoor al moederdag en ook mijn schoondochter valt in die categorie.
Voor het eerst een keer zonder zelf nog een moeder te hebben maar dat is meer een constatering dan iets wat echt bij mij leeft. Mijn moeder dacht er precies hetzelfde over als we kwamen bij haar was het voor haar altijd moederdag.
Had trouwens best nog wel een druk programma vandaag vanmorgen moest ik nog een aantal stukken schrijven voor de krant, was dan ook voor de zondag zeker op tijd op om dat te gaan doen en om twaalf uur had ik alles in concept klaar.
Peter en Chantal zouden vanavond komen eten en ik dacht gisteren opeens laten we gaan gourmetten, lijkt me wel gezellig dus meteen inkopen gedaan en vandaag alles zelf vers staan snijden, zowel vlees als groentes zodat alles klaar stond.
Nog een gestofzuigd de was gedraaid en opgehangen en de afwas die er nog stond gedaan. Zo dat was mijn werkzondag dus.
Had de radio aanstaan en al snel bleek het dat Feyenoord kampioen zou worden na de snelle doelpunten van Kuyt. Ik ben wel Ajacied maar zo’n speler als Kuyt kan ik wel waarderen en 18423936_10154592543568008_7786711443827143847_n (2)bewondering voor hebben. En tenslotte zijn “wij” de laatste jaren al zo vaak kampioen geweest. Voor Feyenoord was het al heel wat jaren geleden 18 geloof ik en Peter en Chantal zijn beide fanatieke Feyenoorders dus zou het zeker gezelliger zijn dan wanneer Ajax kampioen was geworden. Wij dan maar voor de europa league gaan.
En het werd heel gezellig, natuurlijk waren ze in een top stemming en kwamen binnen met een Feyenoord sjaal om.  Ze vonden het heel leuk om te gourmetten. Wist zowaar eens een keer een cadeautje dat ik wilde hebben, een hang fuchsia en die kreeg ik, een hele mooie. We hebben lekker op ons gemakkie gegeten, geproost op het kampioenschap van Feyenoord en na afloop gedrieën studio sport gekeken en geloof me zelfs ik kreeg kippenvel hoor.
Nu nog even mijn artikelen doorlezen en opsturen en op tijd naar bed want morgen staat er weer een uitje op het programma met een vriendin naar de Libelle fair. Heb er zin in, ze geven aardig weer op. Lekker even snuffelen daar samen met mijn vriendin. Een mooie Moederdag zo om op terug te kijken. Zeker als ik op FB lees was mijn kind er op gezet heeft dan smelt ik 18424089_1333219183382388_651728488161049785_nweg hoor :

 

Moeders! Je staat altijd voor iedereen klaar, en voor mij in het bijzonder! Niet alleen op moederdag, maar voor altijd ben ik trots op je en ik hou van je!

Dit bericht werd geplaatst in Algemeen, Familie en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

8 reacties op Mooie moederdag……

  1. Rob Alberts zegt:

    Leuke dag hebben jullie dus samen gehad.
    Een vriendin van mij staat op de Libelle Fair.

    Ik wens je daar ook een fijne tijd.

    Zonnige groet,

  2. tagrijn zegt:

    Ofschoon Moederdag er eigenlijk is om de middenstand te spekken heeft het toch altijd wel wat. Mijn zus is destijds op moederdag geboren en dat was natuurlijk het mooiste moederdagcadeau! En Feijenoord, ach, voor een keertje mogen ze wel, maar volgend jaar Ajax weer!

  3. rietepietz zegt:

    Ja snap ik dat je smelt bij wat je zoon daar schreef. En gelukkig gaat het bij veel moeders en kinderen zo. En het is hoofdzaak dat het het hele jáár goed zit, een extraatje kán altijd, ook op moederdag Ik kreeg dat dit jaar ook ruim vóór moederdag;-)
    Voetbal houd me niet bezig , wie er wint of verliest maakt me niets uit.

  4. minoesjka2 zegt:

    Gezellig hoor met zoon en schoondochter gourmetten. En wat een mooie hang fuchsia heb je gekregen zeg!!

Geef een reactie

