FF lekker lui zijn

lui2Gisteren had ik echt een luie dag, ze hadden best harde wind opgegeven en dat hield me toch wel tegen om te gaan fietsen zonder ondersteuning.  Heb ook heel de dag echt weinig of niets gedaan, ’s middags op de bank liggen hangen beetje televisie liggen kijken naar detectives die ik volgens mij al een aantal keren gezien had, soms induttend, gewoon heel erg lui zijn. Ach heb nog vakantie en dan mag het ook wel een keer een dag zo van mezelf.  Had na de vakantie ook best wat spierpijn hier en daar, mijn schouder en nek door het verkeerde kussen en dito bed een week lang in geslapen en mijn knie door het vele fietsen en lopen toch ook wel weer een tik gehad. Vond nog ergens in een la een massageapparaat dat ik ooit gekocht had en nog zelden gebruikt met aan een kant masseren aan de andere kant een rode lamp. Dus daarmee even mijn protesterende spieren behandeld gisteren.
En of het geholpen heeft ik weet het niet of dat het gewoon kwam door een dag rust geven aan mezelf vandaag ging het weer beter, had ik minder pijn. Alleen die knie denk dat ik maandag toch maar even naar de fysio gaat om er naar te laten kijken.
Vandaag wel lekker gaan fietsen, een flinke wind stond er wel maar had op de heenweg tegen dat vind ik altijd wel prettig.  Even een bezoekje gebracht aan mijn broer en schoonzusje, even lekker zitten beppen en toen nog wat boodschappen gaan doen en weer naar huis. MedionInfraroodMassageApparaat-700x700
Het was heerlijk weer om wat in de tuin te rommelen. Nu had ik in de schuur nog een 7-tal surfzeilen die weg mochten van Peter, die had hij ooit eens van iemand gehad maar ook nooit wat mee gedaan. Ik heb al het plastic er af geknipt en de rest de stoffen randen er af geknipt en in de vuilnisbak gedaan. Nog best een heel klusje maar het ruimde weer lekker op.
Peter kwam nog even de autosleutels brengen met de mededeling dat de auto ergens op de dijk stond waar hij een feestje had gehad en of ik hem op wilde halen haha….. niet een heel eind lopen dus dat heb ik maar even voor hem gedaan. Hij had een paar biertjes op en wilde het risico niet nemen om te gaan rijden wat ik dan wel weer terecht vind natuurlijk. Moet gewoon eens vaker even die auto van hem pakken, hij werkt dicht bij mij in de buurt en mijn eigen oude VW Polo waar hij nu nog steeds in rijdt staat daar voor de deur en mag ik altijd gebruiken.  Gewoon ook om het rijden bij te houden en ook wel handig om wat dingen die niet op de fiets te vervoeren zijn zelf te kunnen doen en niet altijd hoef te vragen aan hem of een ander. Morgen ga ik met ze mee om iets uit te gaan zoeken voor de babykamer dat ze van mij mogen kopen, leuk hoor DSC05469.jpgom mee te gaan en te kijken wat ze uit gaan zoeken. Heb er zin in en dan kan ik er ook gewoon met de auto naar toe gaan.  Even gemak dient de mens dus en meteen er maar even gebruik van maken om een paar zakken grond op te halen voordat ik hem weer inlever zodat ik zondag als het weer echt wordt zoals ze voorspellen lekker in de tuin kan werken.

Dit bericht werd geplaatst in Algemeen, Familie en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

17 reacties op FF lekker lui zijn

  1. Hartelijke Hot Hulk zegt:

    Zo af en toe in bejaardenmodus is niet verkeerd, OUWE!

  2. Zo’n lekker lui dagje is af en toe best fijn Anneke, even de batterij opladen hè?

  3. Liesbeth (staartje) zegt:

    Heb ik vrijdag gedaan!

  4. Rietepietz zegt:

    Nou ja dat “rust roest” moet je niet al te letterlijk nemen, ook roest heeft even tijd nodig om af te zetten;-) Wat leuk, een wereld van verschil die baby zaken van tegenwoordig vergeleken bij die uit “jouw tijd” . Dat viel me heel erg op toen ik met m’n kleindochter ging shoppen.Veel plezier

  5. Na een paar dagen van alles en nog wat willen (geen moeten) heb je je rust af en toe nodig hè..
    Moet je nog steeds solliciteren of ben je daar inmiddels van vrijgesteld? Want tijd om te werken heb je gewoon niet meer hè?

  6. Af en toe even kalm aan kan geen kwaad. Een auto is af en toe best handig daar moet je gebruik van maken, groot gelijk. Veel plezier samen!

Geef een reactie

