Een pleeverhaal……

Ik ben efolderscht altijd wel van de aanbiedingen en folders in de gaten houden als ik boodschappen ga doen of als ik iets nodig heb.  Heb ook zo’n handige app dat is wel gemakkelijk om even in te kijken. Daardoor weet ik ook wel dat bijvoorbeeld bij bepaalde zaken artikelen regelmatig in de aanbieding zijn en dan koop ik er meteen een voorraadje van als het tenminste houdbaar of invriesbaar is.
Vorige week had ik het bijvoorbeeld, ik had al een hele tijd trek in draadjesvlees en toen ik even de folder doorkeek zag ik inderdaad dat het precies in de aanbieding was.
Vorige week had ik het ook bij de Hema, kreeg bonnen met 20 % korting, vier bonnen had ik en dan heb ik ook nog 10 % korting op mijn zorgpas. Bij de Hema koop ik altijd mijn vleeswaren dus had ik een voorraadje in de diepvries gedaan met korting. Toch weer drie pakjes gratis daardoor.
Zo weet ik ook dat bij het Kruidvat een keer in de zoveel weken/maanden het wc papier in de aanbieding is. Namelijk drie pakken voor 5 euro. En normaal kosten ze 1.95 per pak van 8 rollen. Dat scheelt maar een euro maar heel veel van die eurootjes kunnen ook een leuk bedrag bij elkaar opleveren.
Ik wil namelijk alleen wc papier van het Kruidvat, heb al veel merken geprobeerd maar voor mij is dat wel het beste toiletpapier.
Nu heb ik een grote voorraadkast op de overloop boven dus als het dan in de aanbieding is dan koop ik zo’n pak of zes en kan ik weer een poosje vooruit.
Maar vorige week greep ik toch mis, had nog 1 1/2 rol wc papier toen ik vorige week er zo met mijn zus over liep te praten. Nou dan koop je toch vast 1 pak, je gaat toch niet zonder wc papier zitten, zIMG_2090 (Small)ei ze. Dus ik zei, ik red het wel tot volgende week misschien is het dan in de aanbieding. Nou ja dat snapt zij echt niet hoor die tik van mij. Natuurlijk ga ik niet zonder zitten maar ik had nog 1 1/2 rol en voor mij alleen doe ik daar toch nog wel even mee.  Het is voor mij ook gewoon een sport hoor.
Vanmiddag liep ik even op het winkelcentrum en langs het Kruidvat en wat zag ik, ja hoor drie voor vijf euro haha. Ik schoot echt in de lach, zie je wel, niet voor niets even gewacht. Dus mijn voorraadkast is weer bijgevuld, ik grijp voorlopig niet meer mis en heb toch weer 2 euro uitgespaard. Dat is weer een cappuccino bij de Hema denk ik dan maar………..

Dit bericht werd geplaatst in Algemeen en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

10 reacties op Een pleeverhaal……

  1. Het is toch wel een prettig idee, dat je wat extra velletjes kunt gebruiken door het goedkope toiletpapier.

  2. Hartelijke Hot Hulk zegt:

    Jij hebt ook overal schijt aan.

  3. Geduld loont dus Anneke! Goed gedaan, maar ik kan het ook niet hoor.. Heb meestal een nieuw pak in voorraad en als ik het aanbreek komt er meteen een nieuwe, aanbieding of niet.

  4. rietepietz zegt:

    Kan me er wel iets bij voorstellen als een soort sport.Ik lette nooit heel erg op reclames maar sind alle bedrijven stunten met 2 halen 1 betalen voel ik me aardig genept, het kán dus veel goed koper als ze niet dit soort aanbiedingen doen , dan moeten ze het ook maar weten en ik koop zo’n artikel dan niet meer voor de gewone prijs, zoals bijv de knijp spullen, die zijn dus klaarblijkelijk normaal veel te duur. Ben nog altijd van plan de fabrikant eens aan te schrijven.

  5. Kakel zegt:

    Ik let wel altijd goed op wanneer ik weer dag/nachtcreme nodig heb waar er een aanbieding is. Ik weiger er het volle pond voor te betalen. En wat er in de bonus is bij Appie. Maar verder heb ik er schijt aan (-: Maar jij kan weer lekker…
    Liefs

  6. minoesjka2 zegt:

    Ik heb net als jij gelukkig een grote voorraadkast ……. want bij mij gaat het net als bij jou. En weet je, als je het een beetje slim aanpakt koop je bepaalde producten nooit voor het volle bedrag …….. en dat is inderdaad een sport 🙂

  7. Hier gaat het precies zo al haal ik altijd een aantal rollen uit de kast en leg ze beneden in de hal kast zo weet ik altijd precies wanneer weer nieuw papier moet komen, een soort dubbelcheck. Wij wonen op het platteland kilometers van winkels dus kan je niet zonder voorrraad.

Geef een reactie

